• Pingu32

Några "gamla" mammor i stockholm som vill ha "nya" vänner?

Är relativt gammal 3-barnsmamma, skulle gärna hitta en vän till mig själv! De här på FL som vill ha vänner är oftast lite yngre och inget fel med det tvärtom men jag tror kanske inte vi skulle ha så festligt. Jag är rätt pensionärsaktig av mig. Har mycket hellre en lugn hemmakväll med lite vin än gå på fest. Läser mycket och jag gillar natur och blommor. Har inte börjat knyppla ännu men det kommer

• Svar på tråden Några "gamla" mammor i stockholm som vill ha "nya" vänner?
  • Pingu32
    Svar på #10
    alla är välkomna här! Det kan ju vara bra att öva lite innan man försöker sig på att få egna barn. Din bror verkar ju vara ett bra objekt tycker jag! Vad har du för intressen Anneli från tyresö?
  • AnnelieTyresö

Åh ja intressen,, det mesta som e kul!

Som tex så ska jag på Patricia den 20:onde, det är halva priset på maten å cider-öl 29kr å drinkar 39kr.
    Hänga med om ni vill!

Nu vet jag att detta mer är en knypplingstråd, å det är inte ofta jag går ut heller, men maten där e sååå himla god! hihi
    Så om man vill kan man ju vara med på bara middan å gå hem sen?

Jag är pensionär å har dte inte så fett så när dte kommer ett sånt här erbj så e jag på,, hihi

• CosmicCat

Jag får nog bita i det sura äpplet och erkänna att jag är gammal, iaf jämfört med genomsnittsåldern på FL. Jag är 39 år och bor i Sköndal. Kroglivet lämnade jag för snart 20 år sedan och jag gillar uppriktigt att brodera korsstygn. {#lang_emotions_embarassed}

• AnnelieTyresö

Tjena tjejer?

Hur går det i hemmen?

Jag var hos dr igår, blir alltid så nervig av det,, hehe

• Pingu32

hejsan.. här är det ganska slitet... har precis börjat återvända till jordelivet efter några dagar med vinterkräksjukan... Det är precis lika festligt som det låter På vårat dagis har de inte som policy att om någon i familjen är hemma ( i kräksjukan alltså ) så är barnen också hemma men jag vill absolut inte att de ska smitta någon så jag har haft dem hemma denna vecka. Hoppas någon annan tänker så nästa gång..

• asparinC

Här är vi också tillbaka till verkligeheten! Zeke blev smittad av min man för 2½v sedan i magsjuka och var dålig tom nu. Feber och kass imagen så vi har hpllit oss inne. HUr tråkig mamma känner man sig som?!?! Gjort allt som kan göras inne samt korta promenader. Till råga på allt är min man bortrest i tjänsten och kommer hem ikväll. Gissa om jag ska sova i helgen! Provsvaren kom igår så nu kan vi äntligen ge oss ut i livet igen. Var och tränade imorse. Levt på snask och kaffe senaste veckorna för att orka både stress och vaknätter. Men nu får det vara nog.

Vad ska ni göra i helgen?

• AnnelieTyresö

Min kille hade bestämt sig för att rensa i förrådet,, hehe, så jag ska leva å rensa lite bland allt som var där inne förut ;)
    Han har köpt special hyllor, som vi ska lägga upp allt på,, hehe får se om detta hjälper, har bestämt mej för att rensa ut å ge till en hjälp här i Tyresö, ska bli sååå skönt!

Men jag har köpt massa gott som jag ska smaska på i helgen, blir väl lite melodifestivelne oxå :)

• Nallatalla

Hoho! Här har ni en till "gammal" mamma! Jag är snart 35 år men känner mig kanske inte riktigt som pensionär riktigt ännu
    Det hade varit kul att hänga på den 20 e men då är det familjefirande här...
    Ser att det är någon mer från Tyresö här,kul!

//

• AnnelieTyresö

Vad är det ni firar i helgen då Nalla?

• Nallatalla

Det är tre stycken i familjen som fyller år i mars och vi har slagit ihop firandet nu i helgen.

Svar på tråden Några "gamla" mammor i stockholm som vill ha "nya" vänner?