Inlägg från: AnnelieTyresö |Visa alla inlägg
  • AnnelieTyresö

Några "gamla" mammor i stockholm som vill ha "nya" vänner?

Hej hej!

Nu är jag ingen mamma, även om min bror på 18 år anser att jag är hans mamma ;)

Jag tillhör det äldre gardet på sajten å är 32 år, årgång 77 :)

Bor i Tyresö, verkade vara fler på samma sida stan?

• AnnelieTyresö

Åh ja intressen,, det mesta som e kul!

Som tex så ska jag på Patricia den 20:onde, det är halva priset på maten å cider-öl 29kr å drinkar 39kr.
    Hänga med om ni vill!

Nu vet jag att detta mer är en knypplingstråd, å det är inte ofta jag går ut heller, men maten där e sååå himla god! hihi
    Så om man vill kan man ju vara med på bara middan å gå hem sen?

Jag är pensionär å har dte inte så fett så när dte kommer ett sånt här erbj så e jag på,, hihi

• AnnelieTyresö

Tjena tjejer?

Hur går det i hemmen?

Jag var hos dr igår, blir alltid så nervig av det,, hehe

• AnnelieTyresö

Min kille hade bestämt sig för att rensa i förrådet,, hehe, så jag ska leva å rensa lite bland allt som var där inne förut ;)
    Han har köpt special hyllor, som vi ska lägga upp allt på,, hehe får se om detta hjälper, har bestämt mej för att rensa ut å ge till en hjälp här i Tyresö, ska bli sååå skönt!

Men jag har köpt massa gott som jag ska smaska på i helgen, blir väl lite melodifestivelne oxå :)

• AnnelieTyresö

Vad är det ni firar i helgen då Nalla?

• AnnelieTyresö

aha, det är som i den familjen jag föddes i, där fyller 3 st i feb,, men jag avskydde att inte ha en egen dag som liten,, hehe

Å nu som vuxen, "tror" min moster att jag fortfarnde firar när min mor firar min bror, han bor hemma,, ehh NEJ jag har flyttat hemifrån för 12 år sen, jag firar hemma hos mej,, hehe!

• AnnelieTyresö

Åh var till dr idag,, jag har atros i min högra fot :(
    Det var ett tufft besked.

Hur går det för er andra?

• AnnelieTyresö

Hjälper det mot smärtan?

Jag pluggade till ssk för 12 år sen, så jag kommer ihåg lite, men måste läsa på mer om det känner jag!

• AnnelieTyresö

Ok, ja det gör verkligen apont, jag har gått med detta i 6år, men fick beskedet i onsdags, å hon sa inget om medicin, bara att dte var ok att äta alvedon, hur mkt jag ville, skulle mkt hellre ha nåt som är emot det, mer precist.

Rött kött äter vi hyfsat sällan, blir mest kyckling här.
    Grönskaer e det oxå dåligt med å alkohol nyttjar jag bara vid festliga tillfällen.

Ska som sagt läsa på om detta, ska be min bror ta fram info om det åt mej.

• AnnelieTyresö

Haha ok ;)

Pratade idag med en tjej som har atrso i knäna, å hon sa att rött kött inte är bra om man har en inflammation i kroppen, å alkohol innehåkller socker som inte är bra för inflammationer och bör även det undvikas tydligen, hon är nutrionist.

Så idag har jag suttit å klämt massa Gesiha,, smarrit värre ;)

Kram på er :)

• AnnelieTyresö

Hej hej tjejer!

Vad händer i helgen då?

• AnnelieTyresö

Hur är det tjejer?
    Här är det in i döden lugnt!
    Killen har jobbat lördag å söndag.
    Men imorrn är han eldig å då ska vi äta påsklunch å sen ska jag träffa en tjej.

• AnnelieTyresö

Ja det verkar bara vara du å jag kvar :S

Svar på tråden Några "gamla" mammor i stockholm som vill ha "nya" vänner?