Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkods tråden del 4

Vart bor du?

Mimou skrev 2009-03-31 20:22:32 följande:
    Lindex 50kr rabattcheckar som jag pratar om har jag fått i butik - senaste veckan har de skickat med en rabattcheck i påsen när man handlat, så jag har nu totat 4 st. Såhär står det på den: "Vårens modenyheter har anlänt till våra butiker och vi firar det med att ge dig en: värdecheck 50:- vi syns hos Lindex! Internetkod: LC0912 Gäller 1-15/4 på dam, barn och underkläder mot dett vykort. Kan ej bytas mot kontanter eller användas vid köp av presentkort". Jag undrar om någon vet om man kan använda flera som betalning vid samma köp - står ju inget annat??
  • Hallontårta

Inte jag. Det står promo kod ej registrerad. ?

ikve skrev 2009-04-01 14:42:47 följande:
    Har någon fått den internetkoden att funka?
  • Hallontårta

Den fungerade för mig. Beställde du över 200

Jessica24 skrev 2009-04-01 23:07:37 följande:
    Har precis suttit och försökt lägga en beställning på Lindex, men får inte den nya koden att fungera. Så trist!
  • Hallontårta

Nämen! Så uppmärksam du är! Det har jag inte sett.

Snorky skrev 2009-04-06 10:27:18 följande:
    runt den 15:e... men du har ju den här som datumet uppdateras (14 dagar framåt) för varje dag du öppnar den www.anp.se/newsletter.asp...
  • Hallontårta

Om det är Lindex ni pratar om så kan rabattkupongerna användas på t3b2, då det enligt dem är ett stående erbjudande. Däremot kan man inte använda den på reakläder då detta är ett erbjudande i sig. KappAhl har annorlunda, där kan man inte anv. kupong på t3b2.

Mysaaan skrev 2009-04-07 07:54:26 följande:
    Jag fick inte använda 25% på t3b2 och rea På t3b2 står det att det inte kan kombineras med andra erbjudanden...men vad är rätt EGENTLIGEN?? För det står ju inget på kupongen...
  • Hallontårta

Jag kanske har fel på rea...jag minns inte hur det är. Vet dock att jag anv. värdechecken på 50:- på reavaror. Men alla kuponger ska gå att använda på t3b2. De har själva sagt att man får kombinera dessa eftersom det är ett stående erbjudande..

Mysaaan skrev 2009-04-07 08:10:01 följande:
    Ok, men såg en skylt där t3b2 kläderna va om att det inte går att kombinera med andra erbjudande, men tycker det är så olika, vissa kan ju, men är det rätt egentligen att man får? Och att endel får använda det på rea..men egentligen förstår man ju att man inte borde få det, men just att det alltid är olika i olika butiken, men samma kedja..
  • Hallontårta

Jag vet inte, det var det jag undrade lite! Vill du säga början på din kod?

Blindness skrev 2009-04-09 07:56:45 följande:
    Skyndade mig in på mailet och kollade och ja, det har jag Får alla samma rabattkod?
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4