Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Inte samma kampanjkod väl?

Tezzan1981 skrev 2009-03-24 14:06:59 följande:
    fujis 100 gratis går ju att använda hur många ggr som helst
  • Hallontårta

Men har du använt det? Så fort jag har utnyttjat erbjudandet så står det att jag redan använt kampanjen. Vilken av det är det du kan göra så på?

Tezzan1981 skrev 2009-03-25 07:22:31 följande:
    man klickar bara på länken så hamnar erbjudandet inne på ens login.... har gjort det flera ggr
  • Hallontårta

Nej, båda länkarna till fujidirekt är pågående kampanjer. Jag kollade dem själv alldeles nyss. Eller menar du Postfoto??

kalmar brud skrev 2009-03-27 12:58:22 följande:

fujidriekt.se de gick ut igår
  • Hallontårta

De är ju i pdf-format, räcker om du har adobe reader på datorn så kan du öppna dem.

Pinkie skrev 2009-03-27 17:02:00 följande:
    Jag har problem att skriva ut flera av rabattkupongerna! Dom är ju i xps-format och min dator kan inte öppna dom... Nån som är data-kunnig som kan guida mig?
  • Hallontårta

Men det är ju pdf.filer...bra att det fungerar nu iaf! Jag kör firefox, är helnöjd än så länge.

Pinkie skrev 2009-03-27 18:10:26 följande:
    Äsch, det verkar vara kombinationen Mozilla och formatet som inte funkar. Provade i Explorer ist och nu funkar det... Jag kan inte FLa i Mozilla heller... Jag gör allt annat i Mozilla, men FLar i Explorer... och skriver ut rabattkuponger...!!
  • Hallontårta

Fujidirekt? Jag ser inte att det står något datum alls på dem... konstigt.

kalmar brud skrev 2009-03-28 11:51:19 följande:

Konstigt för när jag skulle göra det igår så stod det 26e mars. men idag när jag kollar står det april.
  • Hallontårta

Jag har också letat, säg gärna till om du stöter på någon.

BasseKatt skrev 2009-03-30 20:35:39 följande:
    Nån som har rabattkod till Linus& Lotta? Hittade lite fint där och en liten rabatt är ju aldrig fel...
  • Hallontårta

Hej alla! Förlåt, jag hoppas inte att någon tar illa upp nu, men jag startade en ny tråd för rabattkodslistan. Jag tycker det är bättre att ha själva listan under trådstarten och inte i den. Förra gången den var i ts blev det många som frågade om koder som gått ut osv. Har rensat lite i listan också, säg gärna till om jag har missat något..hoppas det var okej detta!

Länken är: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html

• Hallontårta

Men! Det har jag aldrig fått nu då jag handlat.

Mimou skrev 2009-03-31 20:22:32 följande:
    Lindex 50kr rabattcheckar som jag pratar om har jag fått i butik - senaste veckan har de skickat med en rabattcheck i påsen när man handlat, så jag har nu totat 4 st. Såhär står det på den: "Vårens modenyheter har anlänt till våra butiker och vi firar det med att ge dig en: värdecheck 50:- vi syns hos Lindex! Internetkod: LC0912 Gäller 1-15/4 på dam, barn och underkläder mot dett vykort. Kan ej bytas mot kontanter eller användas vid köp av presentkort". Jag undrar om någon vet om man kan använda flera som betalning vid samma köp - står ju inget annat??
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4