Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkods tråden del 4

Jag får den inte heller att fungera.

sarismaris skrev 2009-02-19 15:30:43 följande:
    Undrar vem som lagt in den nyaste koden för 2-p babystrumpor gratis (Lindex) i rabatt-listan?? (P03001) Får den inte att funka... Är den rätt?? Å ska den va aktuell nu?
  • Hallontårta

Nope :>

Pinkie skrev 2009-02-19 20:42:19 följande:
    Går det att kombinera koderna från ellos?? Ex. om man utnyttjar 50 % på valfri vara - kan man då få fri frakt eller rabatt på annan vara??
  • Hallontårta

Ingen aning.. :>
    De har ganska dyr frakt också va?

Pinkie skrev 2009-02-20 08:43:08 följande:
    OK, men undrar om man tjänar mer på att beställa i olika omgångar då och utnyttja olika rabatter varje gång... Men om jag lägger säg 3 olika ordrar - lägger dom ihop dom då? För så funkar det väl på H&M...? Kanske dax att utnyttja mamma och syrran igen...
  • Hallontårta

Hmm...förmodligen. :)

leson76 skrev 2009-02-20 19:27:18 följande:
    Hallontårta skrev 2009-02-20 18:34:53 följande:
    för att de missat att man kan klicka på "lägg denna tråd i mina favoriter" och tråden automatiskt hamnar som favorit när man gjort inlägg ;)
    Jag har beställt från fujidirekt många gånger och varit supernöjd varje gång!
  • Hallontårta

På reavaror kanske det inte fungerar, men precis som Ellie skrev så är t3b2 ett stående erbjudande, därför får man kombinera den med rabatt. (fast KappAhl har inte så, lite konstigt kan man tycka)

kubiken skrev 2009-02-20 23:09:13 följande:
    nån som vet ifall rabattchecken funkar på outleten samt på tag 3 bet för 2 varor?
  • Hallontårta

Jag la till kuponger till KappAhl i rabattlistan. Lite stressad, säg gärna till om jag missat någon rabatt nu. Jag har rensat Ellos rabatter eftersom någon tidigare nämnde att ingen fungerade. La till två koder. Tyvärr har jag inte plus, så det blir inte någon tydlig lista.

• Hallontårta

Vilken av dem?

Köpte den overallen innan vintern, men han har inte använt den ännu så jag vet inte! Men den ser väl normal ut för storleken.

Pinkie skrev 2009-02-22 15:39:35 följande:
    Nån som vet hur den här är i stl. Små, stora? www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx... Hallontårta - tror du var lite överambitiös nu och tog bort lite mkt Ellos-koder...Den med 50 % på valfri vara funkade... väl?
  • Hallontårta

Lägger till den igen. Det var någon tidigare som skrev att ingen kod alls fungerade, och dessa har legat ett tag. Folk brukar inte rensa om koderna inte fungerar, lite trist!

Pinkie skrev 2009-02-22 19:39:55 följande:
    Jag använde nyss 195605 för 50 % på valfri vara och fri exp.avg.!
  • Hallontårta

Hmm..jag kan inte posta inlägg i tråden? Det står "ditt svar kunde inte postas, försök gärna igen". Det har jag då aldrig fått tidigare! skumt

Svar på tråden Rabattkods tråden del 4