• maggan75

Rabattkods tråden del 4

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget

Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

Länk till listan  med koder www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html

Länk till Lindex tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932523.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-04 20:22
    NY Rabattkods lista www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html

• Svar på tråden Rabattkods tråden del 4
  • sarismaris
    Mitt livs lycka skrev 2009-04-15 08:08:20 följande:
    Jodå, man får visst "poäng" när man drar sitt lindexkort (inte kreditkortet utan det "vanliga"). Jag trodde inte heller det först för det var det dem sa till mig i butiken när jag skaffade kortet. Men sen ringde jag lindex kundtjänst (kommer inte ihåg varför men det var angående någonting helt annat) men då kom vi in på det här med "bonus/poäng" och då sa hon att man absolut alltid ska dra sitt lindexkort för att ju mer du handlar desto oftare och större rabatter får du hemskickat etc. Och detta gäller alltså det "vanliga" kortet och inte bara kreditkortet som man även betalar med. Så sa hon på kundtjänst iaf.
    Okej! Fast jag tror ändå inte att det är poäng, som ex H&M har.. Men det är nog säkert så att ju mer man använder kortet desto mer rabatter skickar de ut! Så har man ett så är de ju lika bra att använda det! {#lang_emotions_smile}
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Cecci78
    Mitt livs lycka skrev 2009-04-15 08:08:20 följande:
    Jodå, man får visst "poäng" när man drar sitt lindexkort (inte kreditkortet utan det "vanliga"). Jag trodde inte heller det först för det var det dem sa till mig i butiken när jag skaffade kortet. Men sen ringde jag lindex kundtjänst (kommer inte ihåg varför men det var angående någonting helt annat) men då kom vi in på det här med "bonus/poäng" och då sa hon att man absolut alltid ska dra sitt lindexkort för att ju mer du handlar desto oftare och större rabatter får du hemskickat etc. Och detta gäller alltså det "vanliga" kortet och inte bara kreditkortet som man även betalar med. Så sa hon på kundtjänst iaf.
    Man får inga poäng men det är ju så som du skriver ovan, de ser hur mycket/ofta man handlar och då får man mer utskick men poäng är det bara med kreditkortet om man betalar med faktura
  • Mitt livs lycka

Fast det blir ju som en typ av "poäng", precis som ex. på H&M, ju mer du handlar desto större bonuscheck får du. Fast på lindex kommer ju inga bonuscheckar utan andra erbjudanden... Fast jag förstår vad ni menar... På Lindex har de ju inte en poängställning som man kan följa som på ex. H&M eftersom Lindex inte registrerar köpen i just "poäng" som H&M. Men oavsett så tycker jag det är en typ av poäng eftersom Lindex ändå har köpnivåer där man får ta del av olika stora och många erbjudanden beroende på hur mycket man handlar för. Äh, världslig sak att resonera kring... Vi är ju glada för rabatter och bonuscheckar oavsett!

• BimBim o Knorrans Mamma
    Mimmi69 skrev 2009-04-14 22:07:35 följande:
    TACK "BimBims mamma". Nu kan jag shoppa med gott samvete
    varsågod!
    Precis Så kände jag med *hihi*
  • Mitt livs lycka

Någon som vet om H&M någonsin har fraktfritt vid beställning över nätet?

• Hejpådig
    Mitt livs lycka skrev 2009-04-15 10:02:52 följande:
    Någon som vet om H&M någonsin har fraktfritt vid beställning över nätet?
    nej det har jag aldrig varit med om
  • maruttan

Ingen som har någon rabattkod till Haléns???

• Pochahontas

Vet inte om det är OT, men är det nån av er som vet var jag kan hitta underlakan i plastfrotté? Har hört att det ska finnas, men inte var... Så man slipper köra med lösa plastfrottébitar under...

Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4