• maggan75

Rabattkods tråden del 4

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget

Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

Länk till listan  med koder www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html

Länk till Lindex tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932523.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-04 20:22
    NY Rabattkods lista www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html

• Svar på tråden Rabattkods tråden del 4
  • Blindness

Har suttit och kollat lite kläder på lindex, varför försvinner rabatten för t3b1 när jag lägger till någon kod? är det inte meningen att det ska funka ändå?

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • sarismaris
    Blindness skrev 2009-04-14 14:59:28 följande:
    Har suttit och kollat lite kläder på lindex, varför försvinner rabatten för t3b1 när jag lägger till någon kod? är det inte meningen att det ska funka ändå?
    Det beror på... Om du bara väljer 3 plagg, och de är från t3b2, då går det nog inte att kombinera. Men väljer du nåt mer plagg än de tre t3b2, då ska det ju gå at få rabatt! Om du förstår hur jag menar..?
    Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris
    sarismaris skrev 2009-04-14 15:08:01 följande:
    Det beror på... Om du bara väljer 3 plagg, och de är från t3b2, då går det nog inte att kombinera. Men väljer du nåt mer plagg än de tre t3b2, då ska det ju gå at få rabatt! Om du förstår hur jag menar..?
    Vilken rabatt gällde det förresten? För man brukar inte kunna få alla rabatter på för få plagg heller.. Alltså; om man skriver i tre olika rabattkoder så måste man ha tre varor till ord pris. Har det verkat som när jag beställt iaf..
  • Blindness
    sarismaris skrev 2009-04-14 15:08:01 följande:
    Jag hade en keps och sen tre t3b2 och det var 30% på valfritt babyplagg (kepsen?).
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • sarismaris
    Blindness skrev 2009-04-14 15:14:39 följande:
    Jag hade en keps och sen tre t3b2 och det var 30% på valfritt babyplagg (kepsen?).
    Okej.. Ja det borde ju gå! Fast det kan ju krångla ibland med Lindex rabattkoder tyvärr..
  • BimBim o Knorrans Mamma

Kan meddela att jag ringde kundtjänst på lindex idag och tog reda på fakta ang 25% kupongen. man behöver INTE va medlem utan bara registrera sin mail på deras sida. Den gäller ALLT i butiken både t3b2 och ALL rea. var det nån butik som sa annat så skulle man hänvisa dem till kundtjänst
    Så idag shoppade jag på rea till 25%

• sunnanå

Hej!

Om man handlar utan kort på lindex,så får man heller inga poäng som samlas men det är ju bra med 25 % ialla fall.

• sarismaris
    sunnanå skrev 2009-04-15 00:43:11 följande:
    Hej! Om man handlar utan kort på lindex,så får man heller inga poäng som samlas men det är ju bra med 25 % ialla fall.
    Fast man får ju inga poäng även om man drar kortet.. Kanske om man har så man betalar med kortet, men inte annars.
  • Mitt livs lycka
    sarismaris skrev 2009-04-15 08:02:00 följande:
    Fast man får ju inga poäng även om man drar kortet.. Kanske om man har så man betalar med kortet, men inte annars.
    Jodå, man får visst "poäng" när man drar sitt lindexkort (inte kreditkortet utan det "vanliga"). Jag trodde inte heller det först för det var det dem sa till mig i butiken när jag skaffade kortet. Men sen ringde jag lindex kundtjänst (kommer inte ihåg varför men det var angående någonting helt annat) men då kom vi in på det här med "bonus/poäng" och då sa hon att man absolut alltid ska dra sitt lindexkort för att ju mer du handlar desto oftare och större rabatter får du hemskickat etc. Och detta gäller alltså det "vanliga" kortet och inte bara kreditkortet som man även betalar med. Så sa hon på kundtjänst iaf.
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4