• Anonym

hur fort med reductil kände du ....

Svar på #11
    du menar nog xenical , den kan man bli gålig i magen med om man äter mycket fet mat
  • Anonym

WOW -2 kg på 3 dagar

• Anonym

Jag gick ner 26 kg det tog 9 månader

• Anonym

sista anonym : Var det enbart reductilen som gjorde det eller gjorde du nåt mera ?

• Anonym

Anonym skrev 2009-02-06 13:27:24 följande:

sista anonym : Var det enbart reductilen som gjorde det eller gjorde du nåt mera ?
    ja jag åt nyttigare och inget godis men det var lätt för jag var nästan aldrig sugen på något. Jag tränade inte utom långa promenader. Hoppas det går lika bra för dig!
  • Anonym
    Svar på #19
    ja , jag hoppas verkligen detta funkar . Har ju tidigare provat allt utan resultat. Jag har dock "endast" 13 kg kvar att gå ner. Känner också att man inte är sugen på något sedan jag började med reductilet , det har tagit bort suget totalt och när jag väl äter så blir jag mätt på noll tid
  • Anonym

Anonym skrev 2009-02-06 13:37:04 följande:

Svar på #19ja , jag hoppas verkligen detta funkar . Har ju tidigare provat allt utan resultat. Jag har dock "endast" 13 kg kvar att gå ner. Känner också att man inte är sugen på något sedan jag började med reductilet , det har tagit bort suget totalt och när jag väl äter så blir jag mätt på noll tid
    Så kändes det för mig också så det går säkert jätte bra, visst är det häftigt.
  • Anonym
    Svar på #21
    ja , det är skitskönt att slippa känna det där attman ständigt vill äta nåt. Igår kväll tog jag så mycket man som jag VET att jag ätit tidigare och när jag ätit hälften var jag sprängmätt . Jag hoppas hoppas hoppas denna gången - du får peppa mig
  • Anonym

Anonym skrev 2009-02-06 13:41:48 följande:

Svar på #21ja , det är skitskönt att slippa känna det där attman ständigt vill äta nåt. Igår kväll tog jag så mycket man som jag VET att jag ätit tidigare och när jag ätit hälften var jag sprängmätt . Jag hoppas hoppas hoppas denna gången - du får peppa mig
    ja hejar på dig Tänk va snygg du ska vara till sommaren om du fortsätter så bra!
Svar på tråden hur fort med reductil kände du ....