Vänner i kristianstadområdet!
Hej och välkommen KaffeSandra!
Va mysigt och köpt hus! Jaså? Jag funderar med på att börja plugga men är som dig, vad ska man välja :) Har i alla fall skickat in några ansökningar.
Hej och välkommen KaffeSandra!
Va mysigt och köpt hus! Jaså? Jag funderar med på att börja plugga men är som dig, vad ska man välja :) Har i alla fall skickat in några ansökningar.
Jag har sökt in till utbildning som inköpare. Ska bli spännande och se om man kommer in :) Kan nog vara ett intressant jobb.
Har du några funderingar på något speciellt du vill utbilda dig till?
Ja men det låter väl inte fel. Finns där någon sådan utbildning här?
Mm tror det kan bli en bra utbildning att ha i ryggsäcken och kul att jobba med :)
Nä precis. Så känner jag med, familjen bor ju här...
Jag kanske med ska presentera mig :)
26 år, sambo och bonusmamma, bor i hus i Fjälkinge, jobbar i Malmö men är som sagt sugen på att utbilda mig till något annat. Inga husdjur förutom dammråttor :)
Ska försöka ta tag i livet och börja träna men än har det inte hänt något. Försöker få lite inflytande från de andra här i tråden så vem vet, snart kanske man är på gång!
Nu närmar det sig påsk :) Vad ska alla hitta på då? Någon som ska göra något kul?
På fredag ska vi hem till mina föräldrar och fira påsk, sedan på lördag blir det nog grillning och kanske utgång och sen en mysdag bara jag och sambon.
Va skönt att slippa så mycket att göra KaffeSandra. Tyckte i början att vi inte behövde göra så mycket men ändå har vi gjort massor och har mer kvar. Kan bero på att vi gör om så vi får det som vi vill :)
Hej och välkommen Herbst! Jag bor i Fjälkinge.
Hoppas alla haft en bra påskafton och att ni får en fortsatt skön påskhelg. Idag blir det bara att slappa, blev lite sent igår :)
Idag har det blivit lite trädgårdsarbete. Var och köpte fröer så nu ska jag odla både jordgubbar, smultron, morötter, persilja, dill, sallad och gud vet vad jag mer lyckades trycka ner i jorden :) Ska bli kul och se hur det tar sig sen.
Nu sitter jag och myser på altanen och kollar på gardiner i en katalog, tänkte att denna sommaren ska uterummet bli lite mer mysigt och få både gardiner och matta :)
Nu sitter jag och längtar hem. Hoppas jag får sluta i tid, ska ju med tåget :)
Tyvärr har jag jouren denna veckan så det är bäst att den sköter sig... Vill inte sitta över, vill hem och titta till mitt trädgårdsland, haha. Nä men slippa sitta inne hade varit skönt. Ville knappt gå in igen efter lunchen.
Hoppas ni andra haft en bra dag!
Kram på er!