Inlägg från: Solstrålen 82 |Visa alla inlägg
  • Solstrålen 82

Vänner i kristianstadområdet!

Antar att det kan vara mångas önskedröm att gifta sig på en strand. Jag kollade lite på Santorini som jag skrev, gud så vackert. Men som sagt, det lär bli svindyrt så det är nog inte värt det... Bättre och resa lite mer sen i så fall :=)

Sofflan: han kanske ändrar sig. Får se om M kan få han på andra tankar nån gång sen :) Väldans vad aktiv du är! Blir lätt avis :)

Jag som funderade starkt på att gå ut och göra lite powerwalk idag men sen kom jag hem, åt och gjorde sambon sällskap i soffan... Inte mycket till powerwalk idag :)
    Vi i Fjälkinge (ja även andra om ni vill) kanske skulle starta en "gå klubb" så vi kommer ut och rör på oss i det fina vädret :) En knuff kan behövas ibland, speciellt när det gäller mig :)

• Solstrålen 82
    sofflan82 skrev 2009-04-20 19:45:40 följande:
    Men jag har ju inte tränat på två veckor nu.... (jag räknar inte ridningen jag gjorde i påskas som träning då grannens häst grisepassar mest hela tiden....) Imorgon ska jag ge allt när jag rider.... Träningen nu ikväll var superkul och SVETTIG! Solstrålen vi kan väl gå ut och gå åtminstonde en dag i veckan ihop? Vi kan ju variera fjälkinge och fjälkestad? (Här finns det massor av backar på balsberget... )
    Ja det kan vi absolut göra! Minst en gång i veckan borde vi kunna klara av :)
    Så när blir första turen och var? :)
  • Solstrålen 82
    Elvelina skrev 2009-04-20 21:13:00 följande:
    tack så jättemkt!! Vad ni är snabba på att skriva här inne ;) hur länge ar ni snackat med varandra??
    Denna tråden startades i januari men innan dess hade vi en annan tråd så sedan december tror jag vi har varit igång. Sen har fler och fler anslutit :)
  • Solstrålen 82

Förresten, jag kom att tänka på att denna tråden stängs väl snart? Är det inte en 3 månaders gräns? Vem ska ha ansvaret att starta en ny så vi inte tappar bort varandra eller att alla startar var sin :)

• Solstrålen 82

Ja du :) Det blev inte lätt. Fredag är jag inte hemma förrän 18.00, sen lördag ska vi till ullared, kanske söndag? En eftermiddagstur ute i det gröna :)

Super sofflan, då fortsätter vi där!

• Solstrålen 82

Usch ja det vet jag med hur det känns herbst. Brr hemskt...
    Haha ja det kan jag förstå :)
    Min vecka lär bestå av jobba, sen blir det ullared på lördag och ev. ute kväll och söndag slappa och ev rasta sofflan :)

• Solstrålen 82

Haha ja du skulle må då va :) Det orkar jag inte, hehe! Men vi bestämmer söndag.
    Låter bra med balsberget. Vi kan väl messa om tiden senare?

• Solstrålen 82

Jag jobbar heltid men hade gärna bytat ut det nu mot att byta blöjor :) Längtar efter barn nu

• Solstrålen 82

Va kul att det blir en sån dag, lätt att komma ihåg dessutom :)
    Riktigt skoj att det är bokat!

• Solstrålen 82

Haha nä det är inte lätt :) Tja styltor kan vara en idé, eller skor med väldigt höga klackar Platådojor, finns de kvar? :)

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!