• Mikah

Vänner i kristianstadområdet!

Tittar in lite snabbt från Kläppen. Vi har snö och sol och det är ju superbäst. Det ömmar i knäna men annars går det bra ibacken. Maken försökte lura ut mig in ensvart pist idag men jag har en spärr där.

Morghana. Usch och fy och hoppas att ni är bättre.

Sofflan och solstrålen. vad kul att ni hade roligt.

Hej hej på Edvina också.

• Mikah

Hej och hå. Nu var vi hemma igen. Lite trött är man ju allt. Igår när vi körde genom landet låg temperaturen högt . När vi kom fram till Vittsjö vi 17 -tiden hade alla shorts på sig . Fast det var varmt i Sälen också när vi körde så det var som att köra skidor i slush puppie.

Nu kan vi väl snart ta en träff ute nånstans när det är så varmt?

• Mikah

koko banan. Välkommen hit. Här är både människor med barn och utan barn så det går bra vilket som.

• Mikah

Morghana. Jag tycker ju att du måste prova skidor igen då. Min man hade inte åkt sedan han på 12 år helelr nä'r vi var uppe 2007 men det sitter kvar. För mig och barnen var det första gången på skidor över huvudtaget.

Sofflan och solstrålen, vad många träffar ni har hunnit få till redan .

• Mikah

Välkommen Kaffesandra. I den här tråden riskerar ingen att inte bli välkommen .

Jag kan presentera mig igen kanske då det tillkommer nya.
    Jag är 30 1/2 och gift med en yngre man . Vi har tillsammans två barn (födda 01 och 02) och en hund som blir 3 om en månad.
    Vi bor i hus vid Kristianstads flygplats.
    Vi har inte så mkt fritid då vi har ett eget företag men när vi tar oss tid åker vi gärna till Sälen för skidåkning och på sommaren brukar vi hamna där vi känner för då vi har husvagn. Så underbart det är att bara åka, det är en sån frihet man får och ändå har man alltid sina saker med sig.

• Mikah

KaffeSandra. Vad har ni köpt för hus? Renoveringsobjekt?
    Vi är ju flera här i tråden som renoverar eller bygger ut.

• Mikah

Då har det lugnat sig lite här. Har tillbringat de flesta dagarna denna veckan med min syster och familj och min mormor. Min syster bor ju i England så vi ses alldeles för sällan nu när billighetsflygen konkursar hela tiden.

I eftermiddag ska vi bjuda grannarna på grillat men i morgon får vi nog ta det lugnt.
    Hoppas att ni andra har det bra.

• Mikah
    Edvina82 skrev 2009-04-12 15:46:55 följande:
    mikah: bodde du vid flygplaten?? där körde jag nästan varje dag förra veckan då jag var kattpassare
    Ja inne i byn som ligger där. Passade du en katt här i byn? Du kunde svängt inom .
Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!