Vänner i kristianstadområdet!
Jag tänkte säga att var är Solstrålen, men hon är ju och strålar i Thailand . Hoppas att hon har det bra.
Jag tänkte säga att var är Solstrålen, men hon är ju och strålar i Thailand . Hoppas att hon har det bra.
Välkommen Morghana .
Vi ska göra en barndel i trädgården. Vi gjorde ju jättemkt i trädgården förra sommaren men vi hade svårt att bestämma oss för sandlådeplatsen. I snadlådn ska det bli klättervägg och annat.
Morghana. Du låter som jag. Sämst på att hitta. Jag är så tacksam för uppfinningen navigator . Tyvärr funkar ju den jag har bara i bilen och inte när man går.
Var inne hos dig och läste lite. Kul med en 30-åring till. Mina barn är snart 8 och 6,5. Det skiljer 15 1/2 månad mellan dem.
Maniok Fy vad tråkigt med din infektion, det lät ju hur jobbigt som helst. Vår grämatta var illa förra året men vi rullade ut gräs nån gång i juli så nu är det fint. Så nu får vi passa hunden noga så att hon inte råkar gräva.
Jag kan inte heller på erotikpartyt då vi ska till Kläppen nästa helg.
Välkommen hit Some say love.
Här måste det städas inne i huset nu när trädgården är städad. Sedan är vi bjudna på våfflor hos svärmor i eftermiddag.
Ja, tvätt har jag också en hel del . Tyvärr har vi ingen ordentlig tvättstuga heller då vi inte har gjort i ordning badrummet som ska innehålla den. Tvätten hängs i vardagsrummet och det ser så tråkigt ut.
Nu har jag och Ebba( min Golden retriever) varit på promenad och så har jag ringt veterinären då hon behöver vaccineras.
På torsdag ska jag minsann till Tollarp Edvina . Jag har bokat tid till dottern på Ett strå vassare. Jag vet inte om dem är bra men dotterns klasskompis hade varit där och hon var nöjd. Enkel adress men jag vet inte om jag hittar.
Edvina. Ja det är skönt med hund och sällskapet. Det dumma är bra att vi har kommit på att vi vill resa en del så vi har kanske lite för ofta barnvakt till hunden. Pensionat har jag inte provat någon gång men en lärare till dottern har ett litet pensionat och jag ska prova att lämna henne i ett par timmar där när jag är hemma för att se om det skulle gå.