Vänner i kristianstadområdet!
Åh åre, det är helt underbart och väldigt annorlunda mot sälen.
Åh åre, det är helt underbart och väldigt annorlunda mot sälen.
Nu var det ett tagsen jag var där men jag tror inte jag upplevde kylan som värre uatn bara att backarna var lite längre och att det blev lite mera åk för pengarna (mamma och pappas pengar)
var i zell am se ett år och det var något helt annat massa snö varmare och långa långa åka 30 min åktid max 3 i kö
Jag har åkte sen jag var 7 år tills jag var 18 men blev aldrig någon bra skidåkare och istort har jag aldrig varit på samma ställe två gånger utom i åre och vemdalen
mikah: nu är det ju en del årsen jag var där, men jag gissar på att jag skulle åkt dit med mina barn (om jag hade några) fast kanske inte när de är små, men dina barn är väl i tidiga skolåldern om jag inte minns fel så jag tror att det är en ok ålder.
Ahhh äntligen hemma från jobbet!
Idag har jag verkligen gjort mej förtjänt av lönen
Ja vi fattas nog lite folk här. Så saknar ni någon så säg bara till dem, så är de hjärtligt välkomna.
Men sålstråle har varit här i denna tråden, vet inte var hon gömmer sig för tillfället dock
solstrålen82: Är det på partylite du ska på, jag är helt dödsförälskad i de ljusen!!!!!!
Mikah: jag vet att en som säljer i kristianstad området, brukar tända en massa olika på samma gång och det blir inte alls bra, men om man göra som man ska dvs bara ha en doft per rum som jag lärde mej av en annan försäljare så är det helt underbara, dock är de SVINDYRA!
SUCK hittade vår svarta katt helt grå nyss, han hade hittat en lite sågspånshög och rullat sig i, bortstade av han men TRE sek senare såg han likadan ut igen. Han är överlycklig för att vi renoverar..Halva golvet är lagt och det blev mycket bättre än förväntat
Solstråle: jag har köpt lite ljus därifrån och de är faktiskt nästan värda sina pengar när man har dem hemma och en doft i vart rum.
Fjälltoppen/sofflan82: Vår katt är oxå vår lilla bebis. Dock älskar han att väcka oss om nätterna eller väldigt tidigt och han tar en jäkla plats i sängen, och han blir skitsur när vi lämnar honom ensam. Han är som de flesta skulle säga som en bebis. Katter kan tydligen allt vår kan låsa upp dörrar