Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

jodå helgen har varit bra!

hihi joddla med siv, nä de är inte bra men det är kul att vara ute när de spelar, för det brukar vara en rätt bra stämming då, folk blir så glada

• Tant Groda

man har det inte roligare än vad man gör det till.
    Det är lätte sånger att sjunga till, de är så lätta. Något som jag blen förvånad över var att visa av dem har väldigt kloka budskap. Fast jag är inget större fan av dem heller

• Tant Groda

jag kan oxå en del texter. Trodde det bara var bönder som lyssnade på dem men tji fick jag.
    Brukar analysera sönder texterna och luska ut vad meningen med texten är, det gör jag med alla låtar.

• Tant Groda

Jag är en allätare när det gäller musik, lyssnar på allt så länge jag tycker texten känns meningsful

• Tant Groda

mikah: du är inte ensam om att reta dej på det, men det är ju sånt som händer. Välkommen hem

solstrålen82: ja jag har oxå några favortiter.

usch vad jag är trött och det händer varken mycket här eller på facebook...och jag vill inte lägga mej än

• Tant Groda

Jag ska fundera på saken!
    Fast det är ju ett kul och annorlunda sätt att träffas på första gången.
    Har varit på ett party innan, fast det blev bara pinsamt för hon som kom med alla sakerna hade de i gamla örngott och berättade att hennes man brukarde laga dem vid köksbordet och att hon förvarade sakerna i byrålådan...saken blev inte bättre att hon började prata om sina barn som var i samma ålder som oss. Fast det är ett minne för livet

• Tant Groda

solstrålen: kan tillägga att spelat såg sönder spelat ut och att sakerna var lite halvfungerand.

tycker verkligen att vi ska träffas

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!