Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

själv väntar på på att det är dax att åka till jobbet. vi är tydligen lite med folk. men jag börjar bli van, har nog inte jobbat ett pass där vi varit fullt bemanade på 2 veckor

• Tant Groda

maniok: Jag har försökt få på csk men det är helt omöjligt, så länge jag inte har i tankarna att bli ssk.

• Tant Groda

immaaa: Truls heter min systers son

men det var som jag sa till svärmor att det är bättre vi misslyckas med katten än med hennes förhoppningsvisa barnbarn!

• Tant Groda

sofflan: vilken katt!!!
    Vår kan öppna dörrar, låsa upp dörrar, försöker öppna fönstren (men har inte lyckats än) öppnar kylskåpet och vägrar oss låta oss sova förlänge...

• Tant Groda

ja om edvin gjorde det hade jag varit glad!
    när jag hade influensa låg han och lekte med mina fötter hela dagarna

• Tant Groda

maniok: jag har en fast tjänst i region skåne, så jag skulle fortfarande ha fast om jag hittade något på csk för då hade tjänsten bara flyttas, nuförtiden är man ju bara placerad på sin avd och man har inte fast på avd. Hade varit jätteskönt att få lite närmare, men som sagt jag har ju något jag trivs hyfast med. Men säg gärna till om du hör något om jobb!

Ja i tollarp har man allt och lite till.

• Tant Groda

vad lustigt att man aldrig ser de tjänsterna när man tittar på intranätet, där söker de aldrig på csk bara på sommar vik.
    ja håll gärna ögonen öppna till mej

• Tant Groda

vilken dag var det partyt? jag vill jättegärna träffa folk i denna tråden! alla verkar vara helmysiga personer

• Tant Groda

Tyvärr misstänker jag starkt att jag jobbar, för jag är ledig 2 helger på raken nu...men jag så ska jag dit!

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!