Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

immaaa: välkommen hit!
    har förståt att de sista dagarna är sjukt jobbiga. vi får hoppas att du intr över tiden.

• Tant Groda

mikah: detta har vi köpt på leander persson, vi har samma i soffbord och tyckte att för att få en helhet, så passade detta bäst

• Tant Groda

det är det ända du vet säkert just nu. att det börjer inte länge tills den är ute

nä nu måste jag göra klart broschen

• Tant Groda

maniok: jadå jag sover gott, värre med de andra. ligger i ibland väldigt stilla så ibland tar christian handen över näsan för att känna om jag andas...så det är nog värst för honom. har haft knutan hela mitt liv

• Tant Groda

maniok: vilken avd var du på då? vi lämnar aldrig vår avd för att jobba på en annan. hur kommer det sig att ni gör så??

• Tant Groda

immaaa:L låter som du haft det tufft, hoppas att allt blir bra nu, själv bor jag i tollarp så det är inte så långt ifrån heller! Själv har jag inga barn, men hoppas att lyckan kommer hit oxå. Däremot har vi katt och folk tycker han är jämnställd med en bebis (fattar inte alls vad folk menar )

• Tant Groda

vad knäpp man kan bli ibland när man inte kan vad en låt heter men liten bit har fastnat i huvudet och har ingen aning om hur hasse nadersson fastnad där heller

• Tant Groda

ja det är det!
    det borde jag oxå göra ska jobba imorgon, men det är en kort helg så jag hoppas den går fort...

• Tant Groda

sofflan: jovisst blir det så att man jobbar när folk är lediga, men tycker att det kan vara rätt skönt med helgerna. det är oftar lite lugnare, visst kan det vara mycket att göra, men det är inte en massa folk och undersökningar och stress på samma sätt. Då jag pendlar lång oxå så sovar jag hos mamma och pappa och är då borta HELA helgen och det är nog det som jag tycker är jobbigast

• Tant Groda

japp, fast visserligen hade man ju bara varit hemma och vänt och nu får jag träffa mamma och pappa, men det känns lite stressigt!

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!