Inlägg från: Solstrålen 82 |Visa alla inlägg
  • Solstrålen 82

Vänner i kristianstadområdet!

Jag med fast jag har inte fiska på evigheter, sen jag var ute med min morfar för säkert 10 år sen :) Ok ja han har säkert några ställen han med som är bra. Fiskar du med?

Haha nä verkligen inte men det lönar sig, speciellt på sommaren :)

• Solstrålen 82

Ikväll blir det nog inte mycket för oss. Laga mat som vi ännu inte bestämt, sen ska lillkillen säkert se en film (han har längtat...) och sen blir det väl lite städning och sen mys i soffan.

Va trist herbst! Vet inte hur jag skulle fixa om min sambo var borta så mycket, fast det är klart, hade kanske varit lugnt och skönt hemma då :)

• Solstrålen 82
    KaffeSandra skrev 2009-04-17 20:35:51 följande:
    Maniok: Grattis grattis! Vad spännande.Såg att ni pratade om ålder och jag är 22 år, blir 23 i september så jag är väl yngst då, hehe Jag va i Ullared igår och hittade massor till både mej och min dotter. Riktigt roligt
    Va skoj med ullared! Jag och sambon ska troligen dit nästa lördag. Riktigt längtar!
    Så då antar jag att där var en del att handla? :)
  • Solstrålen 82
    sofflan82 skrev 2009-04-17 21:31:55 följande:
    Vill åka till Ullared, har aldrig vart där. Hade funderingar på att åka nu i påsken, men det var stängt både påskdagen och annandagpåsk.... Sambon är svårövertalad...
    Ni kan hänga med mig och M på lördag :)
  • Solstrålen 82

Haha ja det får du göra :) Verkar poppis att åka dit nu..

• Solstrålen 82

Vill de inte följa med kan vi åka själva, fast vi kan ju ta med deras visa kort :)
    M ser väl inte fram emot att åka dit men han får inget val :)

• Solstrålen 82

Grattis Morghana!! Va spännande!!

Välkommen Evelina!

Idag sitter jag på jobbet, inte så jättemotiverad men vad ska man göra :)
    Vill hem till det fina vädret och sätta mig ute och mysa. Läsa en bra bok kanske.
    Idag räknade jag, bara 4 månader och 2 dagar kvar tills vi ska på semester. Måste verkligen ta tag i träningen tills dess... Så idag bestämde jag mig för att börja använda min träningsvideo jag har hemma och se :) Dessutom ska jag testa en artikel från aftonbladet om hur man ska få magrutor på 4 veckor, bara för att bevisa att det inte går :) Men både jag och sambon lär ha kul åt det i alla fall :)

• Solstrålen 82

Haha man blir lätt fast när man är hemma. Jag var sjukskriven 4 veckor och under den tiden fastnade man i några såpor man bara var tvungen att se :)

Mm måste vara värt att prova. De kan ju inte bli sämre :)

Nu har jag precis fått ett lyft på jobbet, bytat till ett större rum med stora fönster så nu kan jag se ut. Innan satt jag i ett förrådsliknande rum som var superlitet. Men nu känns det med ens mycket bättre :)

• Solstrålen 82

Morghana, när är mammaledigheten slut? För de söker folk på mitt jobb och det är kontorsarbete, men tyvärr är det i Malmö :( Kan förstå om det inte är jättekul då...

Haha ja jag ska testa, sen hur allvarligt det blir av det får man se. Jag vet ju hur jag är när det gäller att träna :) Men tänkte om jag drar ner på godis och återinföra lördagsgodis så kanske det går lättare. Var faktiskt duktig och köpte torkade aprikoser ifall jag blir sugen. Inte något jag tycker är jättegott men vid nöd så :)

Taco är gott. Det bjöd vi på barnkalaset i lördags, blev uppskattat. Denna gången gjorde vi det med köttfärs, annars har vi ofta kycklingtaco. Inte för att jag vågat mig på det själv med min mamma gör god sådan :)

• Solstrålen 82

Nej det kan jag förstå, det är inte speciellt kul att pendla... Nä det är inte det :( Jag vill hitta något jobb uppe i kristianstad men det finns knappt. Så nu lägger jag drygt 3 timmar om dagen på pendling men det är ett jobb och inkomst i alla fall :)

Ja visst är det. Jag har inte ätit malet alls förrän jag träffade min sambo, galen i köttbullar... Men nu har jag börjat äta det i små mängder och med tacon gick det bra. Massor med stark sås och grönsaker på så :)

Inte Las Vegas för mig heller. Vi har pratat om att gifta oss på en strand men det blir så jäkla dyrt att släpa med sig hela släkten ner. Både min mamma och svärmor hade blivit galna om vi hade gift oss utan dem :) Så det får väl bli hemma och sen smekmånad :) Men giftemål lär dröja här... Först är det barn på agendan som gäller :) Har varit väldigt sugen på att gifta mig i grekland, typ Santorini, och bo på lyxhotell där sedan och bara njuta... Haha drömma kan man ju :) Men visst låter det härligt?

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!