Inlägg från: Solstrålen 82 |Visa alla inlägg
  • Solstrålen 82

Vänner i kristianstadområdet!

sofflan82 skrev 2009-04-14 18:51:18 följande:
    Jodå, dagen har varit bra efter vår tidiga morgon. Har slutat tidigt och så har vi vart på banken och fått klarhet i allt med lånebiten. Nu är det bara hoppas på att allt går snabbt på lantmäteriet så vi kan börja bygga! och att kommunen beviljar bygglovet förstås!
    Skönt, håller tummarna! Får hoppas att de lägger benen på ryggen och får tummarna ur häcken :)
  • Solstrålen 82

Jag blir också 27 år i år :)

• Solstrålen 82
    Maniok skrev 2009-04-15 17:31:53 följande:
    Herbst: Jag blir 26 år i december. Vet ni vad allihopa? Går allt vägen så blir det en julabebis för mig. Jag fick ett positivt test idag!!! Kan inte fatta det.
    Wow grattis!!! Riktigt kul! Visst är december en bra månad (Jag är med född i december...)
  • Solstrålen 82
    Edvina82 skrev 2009-04-15 18:47:23 följande:
    vi är ganska jämngamla här i tråden, vad kul
    Haha ja vem hade trott det när tråden startades :) Vilket gäng vi blivit :)
  • Solstrålen 82

Haha både jämngamla och många i samma månad :)
    Ja, en träff tycker jag med. Fast för mig passar det bäst på en helg eller kväll efter 18 :)

• Solstrålen 82
    sofflan82 skrev 2009-04-16 19:11:51 följande:
    [citat]
    Maj:
    1-3 maj:

8-10 maj: Sofflan82, Solstrålen

15-17 maj: Sofflan82, Solstrålen

22-24 maj: Solstrålen

29-31 maj: Sofflan82, Solstrålen (förutom den 29:e)

Haha känns som jag inte har något liv då jag skrivit upp mig på i stort sett alla helger :) Men jag tror den 15-17 maj passar mig bäst om fler kan då :)
  • Solstrålen 82
    Mikah skrev 2009-04-17 07:52:39 följande:
    Jag kan inte 15-17 maj för då ska jag till Ullared.Vad ska vi hitta på?
    Visst ja, såg jag nu. Jag är flexibel så det behöver inte vara just den 15-17 maj :)
  • Solstrålen 82

Vem vet, vi kanske lyckas få till en träff snart :)

• Solstrålen 82

Vad ska ni hitta på i helgen då? Vi ska ha barnkalas i morgon.

• Solstrålen 82

Ingen vila när man har hus :) Usch, vi har fortfarande inte lagt golvet i källaren, det bara står där, men det kommer bli så snyggt där nere när vi väl får tid och ork att göra vid :) Jaså, var fiskar han då? Min sambo är med sugen på att fiska så jag får väl offra mig en dag :)

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!