• Jazza

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Pop: Haha, bra att man kan droga sig lite vid behov
    Fick tidmför UL den 21/4 och det görs hos BM och inte på BB som jag gjorde sist... känns bra att de har den utrusting och kompetens på mottagningen, faktiskt.
    Har dessutom fått tag i U2biljetter idag, så är mycket nöjd!

• Jazza

zasata: Kul att höra, samma här, illamåendet ger med sig, men inte tröttheten
    Skall på VUL och läkarbesök imorgon, känns bra och jag hoppas nu bara att allt är ok.

• Jazza
    emilias skrev 2009-03-18 07:57:52 följande:
    Jazza: Shit vad skönt med Spanien! Ska vi byta jobb? ;)
    Kanske, skall fundera

VUL idag, bebisen 8 cm och allt såg bra ut.... Nu skall jag njuta
  • Jazza

jag är i11+5. Jag vet faktiskt inte hur lång din är nu, det vet man nog bara om man kollar, tror jag....eller kanske finns någon info på någon sida på FL?

• Jazza
    zasata skrev 2009-03-19 12:12:47 följande:
    mia: ååå vad kul, men dom mäter tå till huvud då eller?
    huvud till rumpa är det CRL-mått kallas det, corown-rump length
  • Jazza

Lilla Pop: Men nu blir jag nervös när du inte skrivit idag
    Hoppas det bara beror på att du är euforisk och har massor att göra? Tänker på dig iaf....
    I övrigt är jag impad av mig själv, som är vaken fortfarande

• Jazza

oktobermamsen: Det gör jag med! Eller, är infödd gbgare som nu flyttat mot alingsåshållet
    Storstadsmamma: Meh... Bry sig... Du får svara: Putting nose where not belong, no good for Taximano!
    Bibabba: Bitches är alltid bra att ha, på jobbet Får du HP? Hur var det förra gången?

• Jazza

Hej alla! Hoppar in lite snabbt...
    Ang vagn så kommer vi ha kvar Elsas Teutonia Prestige, I löööv it Skaffar nog ståbräda och sjal, så man kan altinera lite om E vill åka vagn. Den är ju så smidig att bara göra om, så....

• Jazza
    zasata skrev 2009-03-23 11:26:32 följande:
    min hinner blir ca 2½år när lilla pyret kommer.
    Samma här, Elsa blir 2 i april och bebisen kommer 1/10 (as if, går ju säkert över, men ni fattar )
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?