• Jazza

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

zasata: Joooo, det får vi nog hoppas,... annars är det inte så bra... utan klor, alltså

• Jazza

zasata: Är du 100 på att det är kloret?

• Jazza

Hej på er!
    Var på ett mtöe i Stockholm igår, så satt mest på planet eller i möte hela dagen och hann inte in här... VUL gick bra, hjärtat pickade för fullt, han flyttade tillbaka mig ett par dagar vilket jag trodde också, eftersom jag har så lång cykel, så nu har jag gått 6+ några dagar.... (är i v. 7 alltså) kändes bra...

zasata: Skall du till Werner? Han tar 200 men tar inte kort, så ta med cash!

Annars mår jag illa som om jag vore bakis efter en festival, eller nåt...uuurrrr

• Jazza

mia: haha, ja men liksom långvarit supande, med för lite kläder, för lite sömn och alldeles för dålig mat

• Jazza

FruW: Jag kommer nog att låta Elsa (och bebisen) bestämma det. Om hon är ledsen när jag lämnar henne och vill inget hellre än att vara hemma, så kommer jag ha väldigt svårt att motivera för mig själv att lämna henne. Däremot så tror jag att hon kommer vilja vara på förskolan de tmmar det handlar om, hon stormtrivs verkligen där, plus att jag är rädd att vi skall förlora hennes plats....

• Jazza

mia: Vad skönt att det dåg bra ut, shit, jag förstår att du blev stressad.....

• Jazza

Hej tjejerna!
    Bibabba: Haha, sicken skådis. Ingen som märkte? Är det vattkoppor V har?

Mia: Jobbig sits, på jobbet.... Förstår att det känns lite stressande.

Själv mår jag skiiit och har tänkt testa postafen i veckan, Ngn med erfarenheter? Funderar på att jobba hemifrån ons-fre för att se hur det blir, då jag hört att man blir så trött av dem..

• Jazza

Mammelutten: TAck för info och feedback.. Jag spydde med Elsa till typ v 20 eller liknande, men denna gången är det etter värre, trots att jag inte kräks....Klarar inte att äta mig mätt, utan det är som om jag får i mig det allra nödvändigaste sen är det stopp... Älskar kallt vatten annars, nu smakar det akvarium... Not so good..

• Jazza

Cute: Ja, frukt funkar här med... hyfsat i alla fall Vi är ju nyttiga, i alla fall, haha

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?