Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
Hej på er! Har en tjej född April- 07 och har just plussat och antar BF i början av oktober... Hur mår alla?
Hej på er! Har en tjej född April- 07 och har just plussat och antar BF i början av oktober... Hur mår alla?
Flisan: Wow, vad härligt!!! Vi har blivit gravida rätt fort både med dottern och nu, dock hade jag ett mf innan min dotter, så är faktiskt lite nojig denna gång... Hoppas det går över
Jag äter VitaMax-kvinna, golfbollsstora piller Glad att jag inte mår illa (ännu iaf). Förra grav åt jag bara folsyra och sedan järn
Jag har nu bokat ett privat VUL och fick tid den 16/2 Det känns bra att gå och kolla läget, jag reser iväg med jobbet och på den resan kommer folk att fatta att jag är gravid, så före det vill jag få bekräftat, plus prata med min chef....
Flisan: HÄr i Göteborg bokade jag hos Gynekologgruppen, Werner Shubert, jag var hos dem även förra grav, för att kolla läget, pga ett mf. Kostar 200:- och det var lätt att få tid.
Mammelutten skrev 2009-02-04 15:11:53 följande:
Mammelutten skrev 2009-02-06 08:38:16 följande:
Mia: Stackars liten.... Jag håller med dig, testa det först och se om det ger med sig... Krya på er!
Hej hopp, på er! Varit på första inskrivningssamtalet idag (görs i två omgångar) cigg: nej tack, sprit: nej tack, droger: nej tack. Klart... typ
Jag uttryckte att jag är lite orolig över att jag har ont i magen och tycker inte att jag känner igen det från förra grav. Hon sa att det kan kännas mer 2a ggen... Hoppas det stämmer.
Dock kände jag inte ett skvatt när jag fick mf, så.... Håller tummarna i alla fall....
Pixter: Jag hade en blödning i förra grav, men ingen fara. Men jag förstår din oro.... hur känns det? Var det mycket?