Hur länge sitter marjuana och hasch kvar i blodet om någon "testat" en gång?
Undrar pga ungdomar....alltså om dom rökt i helgen i liten skala,visar ett kissprov i morgon det?
Undrar pga ungdomar....alltså om dom rökt i helgen i liten skala,visar ett kissprov i morgon det?
Såg ett program hæromdagen dær det pratades om jazz. En kille hade tydligen fått rytmen i blodet. Hur længe sitter det i och ær det farligt?
I samtida fall med ett överflöd av vita blodkroppar så kan det i blodet brytas ner till bebop, och då kan jag inte riktigt garantera hans hälsa.
Dr Cotton skrev 2009-01-28 04:39:04 följande:
så intressant att det alltid skall uppstå en "spänna musklerna tvävling" när man pratar om droger.
Vem kan mest?
Jag kan ingenting i princip och det är jag stolt över.....min erfarenhet är att det som propagerar mest är de som är mest fast i skiten.....
Jag vet att man kan spåra cannabis ganska länge i urinen men om dt kräver att längre missbruk eller bara någon gång är jag osäker på.
Om du vill ha ordentligt pålitliga svar skulle jag rekomendera att du vänder dig till t e x maria ungdom, dom är jätte duktiga och kan både informera och erbjuda stöd om det behövs....
om det inte gäller dig behöver du vä inte ta åt dig...
prinsesstårtan skrev 2009-01-28 08:30:45 följande:
Anonym skrev 2009-01-28 09:23:05 följande:
Men du skrev även att du kan istort sett ingetting om detta!!
Och det tycker jag att du precis har bevisat väldigt bra tjejen =) varför ska man försöka göra massa inlägg om saker som man uppenbarligen inte vet ett jävla skit om?? bara nyfiken..