• Anonym

Hur länge sitter marjuana och hasch kvar i blodet om någon "testat" en gång?

Ja man kan se de efter några dagar.
    Oavsett om det är förata gången man prövar så har jag för mig att de sitter i systemet i ca 3 mån

• Anonym
    Anonym (länge??) skrev 2009-01-27 22:54:20 följande:
    oj så länge?
    FAST kan bero på hur mkt man tagit och som före taare skrivit vikt och så. Men ja det kan sitta i ganska länge.
  • Anonym

På Riskutbilningen på körskolan så fick vi lära oss att en del droger kunde stanna kvar i kroppen i flera veckor. Tror det var just dessa man röker.

• Anonym
    AtroCious skrev 2009-01-27 22:56:30 följande:
    Det stämmer inte att det finns kvar i kroppen i 3 månader, det är en myt och skräckpropaganda.
    Konstigt då jag har haft kompisar so har blivit uppkollade och veckor efter att de sist rökt så har de visat sig.
  • Anonym
    AtroCious skrev 2009-01-27 23:07:55 följande:
    Anonym (länge??) skrev 2009-01-27 23:05:57 följande: Hasch är marijuana.
    Njaaee,
    maja är ren planta, torkad planta. hasch är tillverkad och innehåller kemikalier om jag inte har fel
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-01-27 23:09:50 följande:
    Njaaee,maja är ren planta, torkad planta. hasch är tillverkad och innehåller kemikalier om jag inte har fel
    båda kommer från cannabis plantan
  • Anonym

hacsh, mariujana , röka är tyvärr vanebildande samt även
    : lagras i kroppens fetter.
    kan påvisas 3 mån efter rökning i blodet

• Anonym
    prinsesstårtan skrev 2009-01-28 08:30:45 följande:
    så intressant att det alltid skall uppstå en "spänna musklerna tvävling" när man pratar om droger. Vem kan mest?Jag kan ingenting i princip och det är jag stolt över.....min erfarenhet är att det som propagerar mest är de som är mest fast i skiten.....Jag vet att man kan spåra cannabis ganska länge i urinen men om dt kräver att längre missbruk eller bara någon gång är jag osäker på. Om du vill ha ordentligt pålitliga svar skulle jag rekomendera att du vänder dig till t e x maria ungdom, dom är jätte duktiga och kan både informera och erbjuda stöd om det behövs....
    Så för att man vet så ska ha man knarkat länge och är fast i skiten?

Jag kan om cannabis då jag gjorde ett arbete för några år sen. Tyckte det var intressant så sådant fastnar i huvudet.
  • Anonym
    prinsesstårtan skrev 2009-01-28 09:19:13 följande:
    om det inte gäller dig behöver du vä inte ta åt dig...
    Tar inte åt mig, du säger ju att det är så, men det behöver itne vara så direkt.
    Bara en tanke.
  • Anonym

Hej
    Jag jobbar med missbrukare.
    Vi testar med pisseprov, där det visar direkt om man har rökt på , nya stickor helt suveräna...
    Vill vi veta vad, skickas det till lab.
    Stickorna visar om man har,inte hur mkt, det har inte med saken att göra hur mkt utan om man har, för det är då man behöver hjälp.
    Kram och lycka till

Svar på tråden Hur länge sitter marjuana och hasch kvar i blodet om någon "testat" en gång?