Inlägg från: prinsesstårtan |Visa alla inlägg
  • prinsesstårtan

Hur länge sitter marjuana och hasch kvar i blodet om någon "testat" en gång?

så intressant att det alltid skall uppstå en "spänna musklerna tvävling" när man pratar om droger.

Vem kan mest?

Jag kan ingenting i princip och det är jag stolt över.....min erfarenhet är att det som propagerar mest är de som är mest fast i skiten.....

Jag vet att man kan spåra cannabis ganska länge i urinen men om dt kräver att längre missbruk eller bara någon gång är jag osäker på.

Om du vill ha ordentligt pålitliga svar skulle jag rekomendera att du vänder dig till t e x maria ungdom, dom är jätte duktiga och kan både informera och erbjuda stöd om det behövs....

• prinsesstårtan

om det inte gäller dig behöver du vä inte ta åt dig...

• prinsesstårtan

Anonym skrev 2009-01-28 09:23:05 följande:

Tar inte åt mig, du säger ju att det är så, men det behöver itne vara så direkt.Bara en tanke.
    nej det behöver inte vara så men som jag skrev så var det min erfarenhet.....

min erfarenhet verkar ha trampat på ett par tår.....
  • prinsesstårtan

Limechips skrev 2009-01-28 14:31:35 följande:

Men du skrev även att du kan istort sett ingetting om detta!!Och det tycker jag att du precis har bevisat väldigt bra tjejen =) varför ska man försöka göra massa inlägg om saker som man uppenbarligen inte vet ett jävla skit om?? bara nyfiken..
    nej jag är inte expert på droger, inget jag strävar efter hellre finns mycket mer användbara kunskaper att sträva efter.

Däremot så har jag en familj och umgängskrets där det röks en hel del och där man anser att det är för jävligt att det inte är lagligt.

Därför säger MIN erfarenhet ( vilken ingen behöver dela med mig, den är fortfarande min) att de som PROPAGERAR mest är de som använder det mest.....

Hurvida jag skall göra inlägg i frågan hur länge det syns på ett urinprov tycker jag inte att jag behöver förklara för vare sig dig eller någon annan. Det är min demokratiska rättighet att uttrycka mig i vilka frågor jag vill recis som det är för dig.

Så varför skulle inte jag kunna få berätta för ts att jag tror att det stannar kvar ett bra tag i urinen bara för att jag inte är expert, jag har väl rätt eller?

och om jag inte har rätt tvivlar jag inte en sekund på att ni kommer berätta det för mig så shooooooot! :)
  • prinsesstårtan

Farsa på stan skrev 2009-01-28 19:06:25 följande:

prinsesstårtan skrev 2009-01-28 08:30:45 följande:
    Precis. Jag är stolt över att jag inte vet något om tatueringar, eftersom jag inte är tatuerad själv. Jag är också stolt över att jag inte vet någonting alls om krig, eftersom jag inte är soldat. Eller att jag inte vet någonting om historia, eftersom jag inte är född på medeltiden, eller...Varför ska man gå omkring och vara stolt över något man INTE vet? Trams.
    jag kan ganska mycket om både krig, historia och tatueringar för det är nåt som finns i MIN vardag och påverkar mitt liv.

Narkotika och de som använder det väljer jag däremot bort så det påverkar inte mitt liv och jag ser ingen anlednig at forska i det.

Det gör inte mig till en bättre människa att kunna redogöra för alla steg i prosecen att framställa kokain t e x.... jag vet vad det är, jag vet hur det fungerar och jag vet att det är ingenting som lockar mig och kommer aldrig göra.....vad mer ska jag veta om det och varför? Vilken skillnad gör det och för vem?
Svar på tråden Hur länge sitter marjuana och hasch kvar i blodet om någon "testat" en gång?