2008 del 5
Här samlas vi som försök ett tag att få barn. Några av oss är nu gravida, en del av oss har fått våra älskade små och några väntar ivrigt på sitt plus.
Välkommen att hänga på
Här samlas vi som försök ett tag att få barn. Några av oss är nu gravida, en del av oss har fått våra älskade små och några väntar ivrigt på sitt plus.
Välkommen att hänga på
Nikitea:
oj... hoppas det sätter igång snart. Kan förstå att man tycker det är jobbigt, även om man vet att man inte ska planera att det blir just på ens bf så är det svårt att låta bli, och sen tycka det är hoppsan att få vänta längre.
Håll oss uppdaterade!
Nork:
Åhh så söt hon är.. och vilka "flickiga" drag.
Kul att ni använde er av både tradition och skapade en egen liten tradition. Måste gå in på youtube och lyssna på låtarna.
Nork:
Älskade barn var helt klart den bästa dop sången jag hört... jätte fin.
någon som hört ifrån nikethea?
Nej inte ett ljud... hoppas det betyder att hon redan fått sitt efterlängtade pyre. Håller tummarna för det!
hej tjejer hur är det med er?
jag hade tapat bort tråden,och hitta den av en slump nu
vi ska börja men en ny runda av pergo om min krop är redo..vilket jag hoppas..
så avosjuk på pyro pyret o nikita,jag vill också var gravid..
kram
nyköpings bo:
Åhh vad roligt att höra från dig, det var så länge sen.
Hon är verkligen jätte vacker.
Ni satsar på en till direkt... hoppas din kropp är redo och att att det blir mer + i tråden snart.
Kram
Pyro pyret
Hej!
Nu har hon kommit! Den 2/3 kom vår Felicia på hela 54cm och 3740g. Men så han hon ju växa till sig där inne då hon drog ut på det i det sista. Vi blev igångsatta på lördags morgonen men det var inte över förrens ca 42 timmar senare...
Så till sist hamnade vi på 42+4. Men det var det värt