• Nikithea

2008 del 5

Hej!
    Hoppas att alla mår bra. Här är jag nu på min 12:e övertidsdag och börjar tycka att det är riktigt tråkigt att vara gravid... Jag försöker tänka att jag ska vara tacksam för att jag öht får vara med om detta, men, jag vill ju få träffa bebisen nu!
    Sen är det ju inte så att det är något tjat från folk om den har kommit än. Börjar nästan känna mig lite misslyckad som inte kan få ut den här bebisen nån gång;)
    Med tanke på att det tog 2,5 år att bli gravid från början, så har vi ju väntat i över tre år nu....

Men vi blir iaf kontrollerade hela tiden, så vi vet att den mår bra där inne. Så bra att vi ännu inte får något datum för igång sättning! Och så klart vill vi ju helst att det ska starta av sig själv, men som sagt det börjar bli lite långdraget nu...

Hur går det för er andra?

kram.

• Nikithea

Hej!
    Nu har hon kommit! Den 2/3 kom vår Felicia på hela 54cm och 3740g. Men så han hon ju växa till sig där inne då hon drog ut på det i det sista. Vi blev igångsatta på lördags morgonen men det var inte över förrens ca 42 timmar senare...
    Så till sist hamnade vi på 42+4. Men det var det värt

Svar på tråden 2008 del 5