• rainbowlove

babyklister

Hej, undrar om det finns någon/några där ute som använt babyklister och har något bra/dåligt att berätta om det.

Jag vet vad det är, och vart man köper det och hur det funkar, min mamma jobbar med bla zonterapi, avslappning och alternativ medicin, och hon har hjälpt några par som haft problem med att skaffa barn, med hjälp utav babyklister.

All info jag hittar är mest från Norge och Danmark, och jag har planerat att skicka efter en flaska om det går över 6 månader utan lyckad insemination.. el ev missfall..

Är välldigt intresserad av att höra positiva eller negativa svar ang klistret =)

Kram

• Svar på tråden babyklister
  • elinville

Oj, ville inte vara moraltant...sorry! Hoppas det fungerar, förstår om man vill testa allt om man har svårt för att bli gravid....hade säkert gjort likadant tillslut,

Maja 070703
  • Gaytjej
    Love 4 ever skrev 2009-01-18 00:03:28 följande:
    Nu är det så att tråden är för oss som VILL prova detta och tar reda på fakta INNAN.Vvarför måste då alla moraltanter komma och förstöra en tråd med negativ enegri?
    Ber om ursäkt för att jag var raljerande, det var ju onödigt förstås - men jag tycker faktiskt att skepticism/kritik mot/ifrågsättande av ett preparat är väl motiverat en plats i en sån här tråd också.
  • rainbowlove

anledningen till att jag startade denhär tråden, va för att jag ville veta om det fanns nån här i sverige som provat baby klister, va inte min mening att få folk att köpa det.

Min mamma som jobbar med zonterapi, homeopati, avslappning, massage mm i snart 20 år, har varit på föreläsningar i danmark, där dom pratade om babyklister, och hon tog själv hem det till sverige, och har använt det på par som haft problem med att få barn. Min mamma skulle aldrig rekomendera något till mig eller andra om det va något farligt, vi äter inte ens värktabletter i våran familj..

Som sagt, jag ville bara veta om det fanns nån där ute som testat

och positiva/negativa svar om detta... inget annat!

och så givetvis mer info för dom som nu väljer att testa, vilket inte är något jag tvingar nån till..

• Love 4 ever

Förlåt om jag röt till men bli lite less ibland.

Jag tänker i varje fall prova för jag litar på det TS skrivit,det låter ju väldigt bra

Är 2oo9 vårt år??
  • rainbowlove

Love 4 ever:
    Vore kul om vi höll kontakten, el om du skriver vidare i tråden sen, för jag vill gärna veta hur det går, ska ju själv testa senare, om det är så att det inte "tar" dom 6 första försöken =)

• Love 4 ever

Det är klart vi kan göra det Jag ska betala min i natt när man får lön så hoppas det kommer i veckan.

Min danska är inte bra så jag frågar här. När ska man börja med detta? är det när mensen kommer eller och hur länge? tills man plussar?

Är 2oo9 vårt år??
  • rainbowlove

lite forum, översatt till svenska

translate.google.se/translate&sl=no&u=forum.snartgravid.com/showpost.php%3Fp%3D887667%26postcount%3D3&sa=X&oi=translate&resnum=3&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dbabyklister%26hl%3Dsv%26sa%3DG

translate.google.se/translate&sl=no&u=www.onskebarn.no/forum/showthread.php%3Ft%3D8709&sa=X&oi=translate&resnum=5&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dbabyklister%26hl%3Dsv%26sa%3DG

translate.google.se/translate&sl=no&u=www.barnetmitt.com/forum/thread/139283132&sa=X&oi=translate&resnum=8&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dbabyklister%26start%3D20%26hl%3Dsv%26sa%3DN

det är svårt att hitta nån som verkligen använt det, men enligt forumen i norge, så är det iaf några som använt, och det har funkat, men om det berodde på klistret el inte, kunde dom ju inte svara på =)
    har hittat att en nackdel kan vara att mensen kan bli lite oregelbunden och man kan blöda mer och längre efter ett tag, om jag förstod det hela rätt.

Hoppas du hittar lite mer info i forumen innan om dosering och så,,

Och jag vill ännu en gång säga, att jag inte tvingat nån att köpa detta,, jag ville bara hitta nån som använt det, och hade något att berätta om det.. =)

• Love 4 ever

Verkar inte komma in på länkarna ju

Är 2oo9 vårt år??
  • Love 4 ever

Tack fast jag såg dock inte om man skulle ta det fråns mensens första dag eller när man nu ska börja

Är 2oo9 vårt år??
  • rainbowlove

jag vet inte gumman, men när du får hem flaskan, så får du nog papper med,, om du inte förstår vad d står, så kan ja hjälpa dig o översätta sen =)

• Lollan83

Hittade denna tråd efter att ha varit hos en homopat idag som rekomenderade just babyklister.
    Så nu vill jag veta hur det har gått för er som har testat klistret? =)

• myran

Hmmm, innehåller nässlor och berberis (trädgårdsbuske med röda sura bär). Kanske går att göra själv Jag har i år provat att göra likör på berberis, men det vågar jag knappast hälla i mig nu när jag kanske är gravid och nässlorna är vissna så här i november Skrattande.. Jag vet att båda dessa växter innehåller mycket stärkande saker, vitaminer och mineraler, så de gör nog ingen skada! Åker till Norge i helgen, så hittar jag Babyklister så ska jag absolut testa! Men först har jag TD på torsdag....

Svar på tråden babyklister