• rainbowlove

babyklister

Hej, undrar om det finns någon/några där ute som använt babyklister och har något bra/dåligt att berätta om det.

Jag vet vad det är, och vart man köper det och hur det funkar, min mamma jobbar med bla zonterapi, avslappning och alternativ medicin, och hon har hjälpt några par som haft problem med att skaffa barn, med hjälp utav babyklister.

All info jag hittar är mest från Norge och Danmark, och jag har planerat att skicka efter en flaska om det går över 6 månader utan lyckad insemination.. el ev missfall..

Är välldigt intresserad av att höra positiva eller negativa svar ang klistret =)

Kram

• Svar på tråden babyklister
  • Love 4 ever

Tack fundera med på att beställa men om man väljer att betala in till deras konto,ska man då ange order nr som meddelande? och det är det beloppet i beställnings mailet man ska sätta in dvs i svensk kr? eller

Är 2oo9 vårt år??
  • rainbowlove

jag vet inte, har inte beställt själv än, ska kika

• rainbowlove

Finns på fler ställen, men jag vet inte hur man gör, då jag inte beställt än, och ska vänta 6 månader först innan jag köper

www.helseriet.dk/shop/berberis-fructus-comp-819p.html

Finns här oxå, men vet inte om det är exakt samma, för flaskan ser inte likadan ut.. Men det verkar ju vara samma..

www.naturoghelse.dk/shop/berberis-fructus-vulgaris-2610p.html

www.netspiren.dk/pi/Fructus-Femina-comp-Babyklister-50-ml--15907-443.aspx

• Love 4 ever

Fast jag har dock redan beställt men min danska är inte så bra fast jag är ifrån malmö så jag undrar om ngn är bra på det och kan inboxa mig? behöver lite hjälp med mailet jag fick av dom

Är 2oo9 vårt år??
  • kattaaa
    Love 4 ever skrev 2009-01-17 20:55:30 följande:
    Fast jag har dock redan beställt men min danska är inte så bra fast jag är ifrån malmö så jag undrar om ngn är bra på det och kan inboxa mig? behöver lite hjälp med mailet jag fick av dom
    du kan få hjälp här.
    translate.google.com/
    ° ★ ☆ isabelle 2oo7-o8-2o ☆ ★ ° ☆ ★ www.kattaaa.blogg.se ★ ☆ °
  • MLT

Vad innehåller dom som är så bra? Kanske finns det något motsvarande i Sverige fast med annat namn? Jag skulle inte vilja stoppa i mig något som jag inte vet vad det innehåller..

• Gaytjej

Aldrig någonsin att jag skulle använda ett oprövat preparat som detta.
    Det finns de som blivit gravida för att de hoppat på ett ben baklänges runt halmbocken i Gävle också.

• elinville
    Gaytjej skrev 2009-01-17 23:49:25 följande:
    Aldrig någonsin att jag skulle använda ett oprövat preparat som detta.Det finns de som blivit gravida för att de hoppat på ett ben baklänges runt halmbocken i Gävle också.
    hihi...
    Hade nog också kollat med någon "svensk" först, inte för att jag tror att svenskar är bättre men för att vara på den säkra sidan
    Maja 070703
  • Love 4 ever

Nu är det så att tråden är för oss som VILL prova detta och tar reda på fakta INNAN.

Vvarför måste då alla moraltanter komma och förstöra en tråd med negativ enegri?

Är 2oo9 vårt år??
  • Gaytjej

PS Ett "babyklister" som faktiskt går att förklara vetenskapligt är hormonet progesteron.
    Be era gynekologer skriva ut progesteron vagitorer istället för att expermientera själva med homeopatmediciner!

"Progesteron är ett hormon som ser till att livmodern behåller graviditeten, namnet kommer av pro som betyder för och gestation som betyder graviditet – ett hormon som är för graviditeten. Hormonet är också viktigt i menscykeln. Under tiden från mensens slut och fram till ägglossningen är progesteronnivåerna låga, de ökar kraftigt veckan som kommer för att sedan sjunka igen när nästa mens inleds.

Under graviditeten produceras progesteron först av gulkroppen, senare av moderkakan. Hormonet påverkar glatt muskulatur och gör att den så att säga slappnar av. Framför allt underlättar det den glatta muskulaturen i livmodern så att livmodern lättare kan växa, dels påverkas annan glatt muskulatur, bland annat i urinvägarna och tarmarna. Detta är en del av förklaringen till att många har lättare att få urinvägsinfektioner eller trögmage under graviditeten. Ungefär fem veckor före förlossningen sjunker produktionen av progesteron vilket gör att andra hormoner kan ta över allt mer"

http://www.9manader.nu/gravid/blandat/hormoner/progesteron

Svar på tråden babyklister