• rainbowlove

babyklister

Hej, undrar om det finns någon/några där ute som använt babyklister och har något bra/dåligt att berätta om det.

Jag vet vad det är, och vart man köper det och hur det funkar, min mamma jobbar med bla zonterapi, avslappning och alternativ medicin, och hon har hjälpt några par som haft problem med att skaffa barn, med hjälp utav babyklister.

All info jag hittar är mest från Norge och Danmark, och jag har planerat att skicka efter en flaska om det går över 6 månader utan lyckad insemination.. el ev missfall..

Är välldigt intresserad av att höra positiva eller negativa svar ang klistret =)

Kram

• Svar på tråden babyklister
  • rainbowlove

babyklister är en naturlig medecin som hjälper en att bli gravid, genom att förbereda miljön i livmodern bättre, så att ägget fastnar lättare. Har bara hittat info på danska och norska, och det används på kliniker i danmark för att underlätta graviditet om man fått många missfall och om man gör en provrörsbefruktning mm. Man kan säga att klistrer hjälper slemmet i livmodern att fungera bättre, så att ägget inte smiter förbi =)

Min mamma har använt det inom jobbet, när hon haft par som inte lyckats bli gravida, och det har hjälpt.

Nu hoppades jag på att det fanns fler där ute som provat,men har inte hittat något om det på forumet...

flaskorna finns att skicka efter från danmark, och man tar 10 droppar i vatten 3ggr dagligen, tills man blir gravid,, På dom danska och norska forumen har jag bara hittat possitiva reaktioner..

=)

• sweetlina

aha oki det är ju toppen om det fungerar, men varför finns det inte i sverige om det är så bra o hjälper de finnsju så många som ej blir gravida.

• rainbowlove

jag vet inte, fick höra om d första gången för några månader sen, när min mamma varit på föreläsning i danmark, och hon tog hem klistret, och testade på par som haft problem. Finns tydligen bara i danmark, och dom försöker få apoteken att ta in det i norge, och det va väl mycket därför jag skrev inlägget, för att höra om det finns nån som använder det här i sverige (utöver min mamma) och som har något att säga om d.. =)

• rainbowlove

har hittat lite mer info, och det verkar som om dom i norge och danmark på sina baby forum, som skriver om klistret, använder det typ till v 12 för största chans att ägget ska sitta kvar.

• Love 4 ever

Så man måste åka till danmark/norge för att köpa det? det blir en dyr resa

Är 2oo9 vårt år??
  • MLT

Har ni inte brevbärare där du bor? :)

Love 4 ever skrev 2009-01-17 17:00:40 följande:

Så man måste åka till danmark/norge för att köpa det? det blir en dyr resa
  • Love 4 ever
    MLT skrev 2009-01-17 17:22:47 följande:
    Har ni inte brevbärare där du bor? :)Love 4 ever skrev 2009-01-17 17:00:40 följande:
    Nää vi bor i öknen skoja bara. Jo men jag trodde och tänkte om det var receptbelagt och då kan det ju bli svårt
    Är 2oo9 vårt år??
  • Love 4 ever

Det lät intressant. Jag kan med ta det? jag och killen har tydligen problem att bli gravida och har upprepade missfall bakom oss,utredningen visa inget och dom vill inte göra något mer

Är 2oo9 vårt år??
Svar på tråden babyklister