• Love 4 ever

babyklister

Så man måste åka till danmark/norge för att köpa det? det blir en dyr resa

Är 2oo9 vårt år??
  • Love 4 ever
    MLT skrev 2009-01-17 17:22:47 följande:
    Har ni inte brevbärare där du bor? :)Love 4 ever skrev 2009-01-17 17:00:40 följande:
    Nää vi bor i öknen skoja bara. Jo men jag trodde och tänkte om det var receptbelagt och då kan det ju bli svårt
    Är 2oo9 vårt år??
  • Love 4 ever

Det lät intressant. Jag kan med ta det? jag och killen har tydligen problem att bli gravida och har upprepade missfall bakom oss,utredningen visa inget och dom vill inte göra något mer

Är 2oo9 vårt år??
  • Love 4 ever

Tack fundera med på att beställa men om man väljer att betala in till deras konto,ska man då ange order nr som meddelande? och det är det beloppet i beställnings mailet man ska sätta in dvs i svensk kr? eller

Är 2oo9 vårt år??
  • Love 4 ever

Fast jag har dock redan beställt men min danska är inte så bra fast jag är ifrån malmö så jag undrar om ngn är bra på det och kan inboxa mig? behöver lite hjälp med mailet jag fick av dom

Är 2oo9 vårt år??
  • Love 4 ever

Nu är det så att tråden är för oss som VILL prova detta och tar reda på fakta INNAN.

Vvarför måste då alla moraltanter komma och förstöra en tråd med negativ enegri?

Är 2oo9 vårt år??
  • Love 4 ever

Förlåt om jag röt till men bli lite less ibland.

Jag tänker i varje fall prova för jag litar på det TS skrivit,det låter ju väldigt bra

Är 2oo9 vårt år??
  • Love 4 ever

Det är klart vi kan göra det Jag ska betala min i natt när man får lön så hoppas det kommer i veckan.

Min danska är inte bra så jag frågar här. När ska man börja med detta? är det när mensen kommer eller och hur länge? tills man plussar?

Är 2oo9 vårt år??
  • Love 4 ever

Verkar inte komma in på länkarna ju

Är 2oo9 vårt år??
  • Love 4 ever

Tack fast jag såg dock inte om man skulle ta det fråns mensens första dag eller när man nu ska börja

Är 2oo9 vårt år??
Svar på tråden babyklister