Inlägg från: Klarisen |Visa alla inlägg
  • Klarisen

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

alltså vad är msn?

jag har en hotmail adress är det msn?

• Klarisen

bajay
    tack för idag, hoppas jag inte pratade er fördärvade, jag fick pratsjukan efter att varit hemma med Klara, då jag mest var ensam eller stort sett alltid ensam

ni får komma hit en dag också eller då jag är ledig eller ja vi ser väl
    kan ju ta den 20feb om vi alla är friska och kanske jag tar ledigt en måndag längre fram

det verkar bli väldigt kallt i helgen, kanske det inte blir badhuset men vill ju gärna få in det där att gå på badhus regelbundet igen, hon har ju gått på babysim men guuud jag minns inte om vi började vt07 jo det var det och sen gick vi ht07 för det var då hon började på dagis sept07

sen har det inte blivit så mkt efter det så sist vi var där skuttade hon av glädje men vågar inte göra det hon lärde sig på babysim

leos lekland måste vi också på en vacker dag igen men det finns väl tid för det också

• Klarisen

ulimon
    jag fyller 35 i slutet av detta år så jag är ganska jämngammal men sen är de flesta långt under 30 tror jag

bimbomika
    hej du, du hittade hit
    jag skriver här för jag har inte så många jag träffar utanför jobbet och kanske får en chans att göra det härigenom

• Klarisen

BEJAY
    himlar också jag hade skrivit hur mkt som helst och så dök Klara ner i datorn med huvudet och allt försvann
    jag satt i soffan med den bärbara

ja så himla mkt snö det kommer och vi glor mest på tv och blir tokiga på varandra snart

de från Hudik har inte kommit än, måndag tänker de åka för att det har snöat och ska snöa så himla mkt

fattar inte hur vi ska kunna komma iväg imorgon och ska vi komma i tid till jobb måste jag ta henne i pulkan och gå vid 7.10 om vi inte kan ta bilen

ja jag hade skrivit endel och så försvann det

ploga är inte lönt för det ska komma så mkt men ytan på gårdsplan har jag försökt göra större

och idag kommer man väl ingenstans och igår var vi också hemma och jag som hade tänkt åka på badhuset på hertsön

• Klarisen

ulimon

jag har bara träffat bejay en gång ingen annan och visst kan vi ses hemma eller så kan man vara på mat och prat

jag jobbar 75% nära hemmet som är på skurholmen i ett hus och dottern går på burströmska förskola

vi är lediga 20 feb för då är dagis stängt då kan vi ju ses flera om fler kan och inte jobbar!!
    och kanske tar jag ledigt nån annan dag för att låta Klara vara hemma eller göra nått annat än gå på dagis

så fort Klara har somnat som jag tror hon har gjort då ska jag skotta fram bilen, vi har ju en nerfart till garaget men nu står jag så nära vägen det går men när jag tittar ut är det så himla mkt snö ändå framför bilen och har ingen lust att ta Klara i pulkan imorgon, så det är lite snö att skotta men jag tänker bara ta det som jag måste
    sambon kommer inte fråns imorgon kväll, han är i Hudik och ska hämta möbler och saker hit och tar med mor+styvfar och brossan........
    så får Klara vara hemma med dem på tisdag istället, farbror Anders alltså Klaras farbror är 20år och snabb i benen han får hjälpa gamla farmor som är 70år
    inte så lätt med vilda KLara

jag och pappa hennes ska jobba såfår de umgås med Klara

• Klarisen

om någon vill ses den 20 feb är vi lediga då jag och dotter eller det kanske jag har skrivit
    lite virrig har ju skottat snö i nästan en timma, härligt med snö, inte alls kallt men blev ju dyngsur i svett och så är inte sambon hemma, har varit borta sen i onsdags och fick veta i helgen att han kommer imorgon kväll
    Han tog nämligen en avstickare hem till Hudik för att hämta hit grejer och tar då med halva släkten nästan

åhnej har jag skrivit detta redan?
    ja jag minns inte skriver i ngr av era gb.s så jag minns inte, lite skakis nu efter den där snöskottningen.......

ulimon
    förstår att du inte vill till leos lekland än, den tiden kommer, vi har bara varit två ggr med Klara och förra gången var för ett år sedan och hon älskar stället
    HOn älskar åka på badhus och har ggått på babysim två terminer år 2007 men sen har det inte blivit så mkt sen dess så nu är det mest roligast att gå upp ur poolen och ner i poolen och gå runt poolen och slänga ner saker i poolen
    de värmer ju upp hertsöbadhus lilla poolen på onsdagar från 12? minns inte och sen på lördagar! om du nu inte visste det redan.....

• Klarisen

bejay
    kommer den 16/2 om sambon är hemma, det är lite sent att komma med Klara när hon ska på dagis nästa dag....

• Klarisen

ajaj ont i ryggen av att skotta snö men nu tänker jag inte skotta mera,tog bara lite på framsidan idag
    få se hur länge sambon och de får hålla på med snöskottning ikväll, de kommer så sent också från Hudik......

• Klarisen

vi har besök denna veckan och ikväll har jag promenerat med kollegerna, har gått runt skurholmsfjärden!

till helgen ska det ju bli fint väder, så på lördag ska vi åka till Hindersön, beställa bord på resturangen där, åka bil över isen
    vi var ju förra söndan där då vi tog med stormköket, så fint väder men Klara hann ju bli trött så hon ville hem hon, så det blev inte så länge den gången

ulimon
    visst kan vi ses
    var det så att du bodde i Karlsvik? eller?

så ville väl bejay följa med???.....

vi är friska än så länge men vi kan ju bestämma mer senare nästa vecka
    om vi ska hem till ngn eller på stan?

hemma hos oss är det en fläkt igång i före detta badrummet så då får man gå på toan där nere men det är ju inget problem precis

så visst vi kan vara hos mig om ni vill annars träffas jag gärna på stan!!

vad tycker ni alla som vill ses???

• Klarisen

bajay
    jag kan komma, sambon säger att han ska vara hemma
    hoppar över promenaden med jobbet, det hinns med det sen men förståss kan jag ju gå till dig men kanske inte så bra när man är ensam
    tar nog bilen....

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D