• Anis888

Otrogen men inte upptäckt???

Alla säger ju att en otrohet förr eller senare kommer fram...Låter lite sjukt kanske, men finns det någon härinne som är lyckligt gift eller sambo men ändå har en annan vid sidan om och som kanske haft det ett tag utan att upptäckas? Och som faktiskt vill leva så?

• Svar på tråden Otrogen men inte upptäckt???
  • Anonym (smygarn)

jag var tillsammans med mitt ex i 4 år, var under de senaste 2 åren otrogen mot honom med min "älskare",
    och han vet än idag ingenting om det.

• Anis888

så det tog inte slut pga av din älskare? Var ni nån gång nära att bli påkomna?

• Anonym (Me)

Jag har
    Håller för fullt på att gå in i min 4de "vid sidan om relation". Har vart ihop med min man i 7 år.

Nackdelen med "pojkvänner" är att dom går vidare till flickvänner så då får man ragga upp en ny

Har ingen som helst tanke på att leva utan "pojkvän" eller utan min man.

• Anonym (smygarn)

Anis888 skrev 2009-01-07 22:36:46 följande:

så det tog inte slut pga av din älskare? Var ni nån gång nära att bli påkomna?
    nej, det var inte pga honom det tog slut.
    och nej, var aldrig i närheten av att bli påkomna. köter man allting rätt och säkert, så är det inga problem.
  • Anis888

Jag trodde verkligen inte att jag var typen som ville vara otrogen då jag trots att jag känt attraktion till andra aldrig velat leva ut det. Men nu, nu är HAN där, han som är sååå sexig och som vill ha mig! Jag känner faktiskt inte ens skuldkänslor, vilket förbryllar mig ännu mer...Jag tänker att om ska jag vara otrogen nån gång i livet så är det med honom. Är jag helt konstig??? Attraktionen liknar inget jag varit med om, och frågan är vad som är värst, att leva med att ha varit otrogen eller att aldrig fått leva ut attraktionen till honom?

• Anis888

Anonym (Me) skrev 2009-01-07 22:38:56 följande:

Jag har Håller för fullt på att gå in i min 4de "vid sidan om relation". Har vart ihop med min man i 7 år.
    Nackdelen med "pojkvänner" är att dom går vidare till flickvänner så då får man ragga upp en ny Har ingen som helst tanke på att leva utan "pojkvän" eller utan min man.
    Hihi hur hinner du med? 4 st?
  • Anonym (den andra)

Jag har ett förhållande med en man som har sambo, och vi har haft vår relation i över tre år. Hon vet ingenting, eller hon säger i alla fall ingenting. Det är dock verkligen ingen lyckad situation för någon inblandad, jag är otroligt kär och blir förmodligen lika sårad som hon. Skulle mycket hellre ha en vanlig relation och ska försöka ta mig ur detta snarast. Men påkomna har vi alltså inte blivit, så det går uppenbarligen.

• Anonym (älskarinna)

Jag är en älskarinna. Har ett förhållande med en man som har sambo och dom har barn tillsammans. Vi har träffats snart ett halvt år ungefär. Och hon vet ingenting. Det känns som att HAN har flera älskarinnor också, fast han säger att han inte har det. Jag tycker så mycket om honom att jag kan inte sluta. Vi har många gånger bestämt att vi ska sluta, men alltid fortsätter vi......... JAG ÅNGRAR ATT JAG HAR BÖRJAT MED DET HÄR!!!

Svar på tråden Otrogen men inte upptäckt???