• Anis888

Otrogen men inte upptäckt???

Alla säger ju att en otrohet förr eller senare kommer fram...Låter lite sjukt kanske, men finns det någon härinne som är lyckligt gift eller sambo men ändå har en annan vid sidan om och som kanske haft det ett tag utan att upptäckas? Och som faktiskt vill leva så?

• Svar på tråden Otrogen men inte upptäckt???
  • Anonym (Smygare 2)

Det går att ha någon vid sidan om. Om man bara sköter det snyggt. Och om det skulle komma fram så måste man ha ett pokerfaces som heter och bara blå nekar. Jag har ingen ångerst alls för dem 3gångerna jag har haft sex med andra.. 

Jag och min sambo har varit tillsammans i 11år i år. För 1månaden sedan så talade jag om att jag skulle mkt väl kunna leva med två män, att man hade en pojkvän och en sambo. Han tyckte det var lite konstigt att jag tycker så. Jag sa att det är inte för att jag inte älskar dig för det gör jag verkligen utan varför jag skulle vilja ha det så det är för att jag söker spänning och bekräftelse på att man fortfarande är attraktiv duger som trebarnsmamma. Men som sagt det får bli min fantasi för min sambo är inte sugen på att ha en sådan relation..

• Anonym (yak)

Anonym (Smygare 2) skrev 2009-01-08 11:52:31 följande:

Det går att ha någon vid sidan om. Om man bara sköter det snyggt. Och om det skulle komma fram så måste man ha ett pokerfaces som heter och bara blå nekar. Jag har ingen ångerst alls för dem 3gångerna jag har haft sex med andra.. 
    Usch, jag skulle inte vilja ha dig vare sig till fru eller till mamma. Och det är INTE för att du haft sex med andra utan för den här meningen:

"Och om det skulle komma fram så måste man ha ett pokerfaces som heter och bara blå nekar."

Extremt osympatisk inställning. Inpiskade lögnare är det värsta jag vet. Men du kallar det att "sköta det SNYGGT"?!
  • Dubbelliv

Ja, det går..
    Jag har ett förhållande med en upptagen man..
    Själv är jag också upptagen..
    Vi har träffats i snart 1 år.
    Vi ses iallafall 1 gång i veckan, för sex och känna.
    Vi mailar varje dag.

Jag ångrar inte en sekund av mitt liv, eller valet att ha ett hemligt dubbelliv..

Jag vet att jag kommer gråta blod, den dagen jag inte har min älskare kvar..
    Och har svårt att se någon annan fylla hans plats.

Jag vet inte om jag språkar FÖR att ha ett sådant liv jag har, men jag fördömmer inte heller, då jag är sanslöst lycklig..
    Du lär själv ta ställning om det är värt känslor som kommer, smygandet, åtrån och frustrationen som automatiskt finns..

Lycka till med valet..

----------
    Jag är otrogen med en upptagen man
    dubbelliv.webblogg.se

• honkie

Om ni känner någon kärlek överhuvudtaget för era "riktiga" respektive så borde ni lämna dom direkt. Hade min tjej haft någon eller några andra på sidan om under större delen av vårt förhållande så hade jag hemskt gärna vljat veta det ganska kvickt så jag hade kunnat lämna henne direkt. det enda jag hade känt för henne resten av mitt liv är "jag kan inte fatta att jag spenderade alla dessa år på den subban". livet är ganska kort och det enda vi har, så varför förstöra det för någon man älskar? ni är egoistiska och fullkomligt puckade, och enda anledningen till att ni gör det verkar vara för att bli ytligt bekräftade. osäkra puckon, sök hjälp!

• Anonym (FY !)

Fy för otrohet. Svek utan dess like...Avsluta era förhållande innan anser jag,då blir ingen sviken och ni själva kan leva med gott samvete.

• Anis888

Men en filosofisk fråga: förstör man verkligen för sin partner om denna är ovetande?

• Anonym (FY !)

Anis888 skrev 2009-01-08 14:26:40 följande:

Men en filosofisk fråga: förstör man verkligen för sin partner om denna är ovetande?
    Ja, på så vis att den otrogne ljuger och leder sin partner in i ett falsk föhållande. Otrohet kommer fram....förr eller senare...
  • Anonym (yak)

Anis888 skrev 2009-01-08 14:26:40 följande:

Ja, man förstör. Lögnen i sig skapar en distans som partnern känner men inte förstår orsaken till. Något "känns fel" men den bedragne kan tro att det sitter hos honom/henne själv. Detta skapar allt från diffust obehag, dålig självkänsla, obegriplig ilska, kontrollbehov etc till, i värsta fall, psykisk ohälsa.
  • Anonym

Jag har haft 2 kvinnor vid sidan om, men jag älskar min fru fortfarande

• Anonym

snart där.. Min sambo har varit otrogen mot mig. Jag har i fem år varit en trogen kvinna. Men jag har blivit småkär i en annan man. Den andre mannen o jag skulle aldrig fungera vardagligt ihop.
    Det är spänning i luften. Jag vet att det snart kommer att hända. Killen i fråga är nog ute efter samma sak. För att han vill inte "splittra" familjen. Men han e såå sååå tänd på mig.

Så varför gör jag inte slut med min man?

Svar på tråden Otrogen men inte upptäckt???