• Anis888

Otrogen men inte upptäckt???

Alla säger ju att en otrohet förr eller senare kommer fram...Låter lite sjukt kanske, men finns det någon härinne som är lyckligt gift eller sambo men ändå har en annan vid sidan om och som kanske haft det ett tag utan att upptäckas? Och som faktiskt vill leva så?

• Svar på tråden Otrogen men inte upptäckt???
  • Anis888

så det tog inte slut pga av din älskare? Var ni nån gång nära att bli påkomna?

• Anis888

Jag trodde verkligen inte att jag var typen som ville vara otrogen då jag trots att jag känt attraktion till andra aldrig velat leva ut det. Men nu, nu är HAN där, han som är sååå sexig och som vill ha mig! Jag känner faktiskt inte ens skuldkänslor, vilket förbryllar mig ännu mer...Jag tänker att om ska jag vara otrogen nån gång i livet så är det med honom. Är jag helt konstig??? Attraktionen liknar inget jag varit med om, och frågan är vad som är värst, att leva med att ha varit otrogen eller att aldrig fått leva ut attraktionen till honom?

• Anis888

Anonym (Me) skrev 2009-01-07 22:38:56 följande:

Jag har Håller för fullt på att gå in i min 4de "vid sidan om relation". Har vart ihop med min man i 7 år.
    Nackdelen med "pojkvänner" är att dom går vidare till flickvänner så då får man ragga upp en ny Har ingen som helst tanke på att leva utan "pojkvän" eller utan min man.
    Hihi hur hinner du med? 4 st?
  • Anis888

Men en filosofisk fråga: förstör man verkligen för sin partner om denna är ovetande?

Svar på tråden Otrogen men inte upptäckt???