Stinsen skrev 2013-10-21 01:21:28 följande:
Hemligkvinna skittrist att du sprack upp men ditt svar att det syns en skillnad kändes bra!
Till er alla !
Ju mer jag diskuterar detta med er desto mer börjar jag inse saker och ting.
Även fast jag inte fått någon hjälp ännu och kanske inte heller får så känner jag själv hur mycket bättre jag mår :D
Jag inser nu hur detta har tärt på mitt humör och mitt sätt att vara. Hur mycket jag har tänkt och hur mycket jag har hållit inom mig.....förut vreds magen om två varv bara jag tänkte på synen av mitt underliv. Numera finns inte den där magsmärtan på samma sätt. Visst jag mår fortfarande dåligt över detta,men absolut inte på samma sätt som innan.
Att hitta denna tråd och alla ni som fick mig att känna mig såååå välkommen in i diskussionerna har betytt väldigt mycket!
Även min sambo säger att hela jag förändrats och jag pratar med honom istället för att sitta tyst säger han. Plus att han märker att jag inte är lika avvisande som tidigare....
Att lätta sitt hjärta kan göra under,mer under än jag kunde tro :) Önskar så att jag hade tagit detta steg för länge länge sen,fast då hade jag ju inte träffat på er alla som varit TOPPEN att ha när tankar och frågor dykt upp <3
Åh vad du är gullig!!!!
Jag håller med om att detta är en av de bättre trådarna på Fl, vi respekterar varandra och stöttar istället för trycker ner som händer i många andra trådar!