Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Hibiscus; jo jag har hamnat på en rad undersökningar i Uppsala, rena turen för Västerås vägrar att erkänna att de missat denna skadan. men det tar ju evigheter, känns som om hela livet går åt till dessa långa väntetider och obehagliga undersökningar som aldrig verkar ta slut. Har ringt flera gånger för att försöka skynda på men det hjälper icke, de har inte ens ringt tillbaka, suck. Och om det blir operation så blir det ju bara sfinktermuskeln, inget av det andra.
Pseudo; ja det låter som att du har haft en del att tampas med. Vore jag du skulle jag tycka att det var värt att betala för att slippa mer bråk och problem. Så du får en chans att gå vidare i livet. Jag har själv råkat ut för en hel del tråkigheter de senaste åren så jag vet hur det känns när orken och tålamodet tar slut. Hade mitt liv varit helt i ordning med allt annat hade jag nog haft större ork att stå på mig och ta strid mot landstingsapparaten. Men ibland får man lov att välja sina strider för man kan inte orka allt samtidigt.
Men jag tycker som dig att det verkar så lite med en så snabb undersökning innan operation....jag hade nog även velat bli undersökt och träffat den som ska operera så att man är säker på att man är överens. På Strandklinikens hemsida står ju att de gör grundliga gynundersökningar som tar en timme och kostar ca 2000:-, kanske man skulla göra en sån först...
Eller så hoppas man på en lagändring 2013 så att man som patient får välja vård helt fritt i alla landsting.
Hoppas verkligen att det ska ordna sig för dig och att operationen, vilken det nu blir ska bli lyckad!