Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Jag har ju oxå problem så fort jag nyser då kommer det alltid o vissa ggr måste jag byta både trosor o byxor....DDT är ett hinder i min vardag som gör jag alltid sätter på mig en stor binda om jag ska bort någonstans...
Mitt störtsa problem överhuvudtaget idag är ju mitt kisseri, vissa dagar har jag sådana trängningar att jag vet inte vad. Jag kan vara helt symptomfri i övrigt men mitt kisseri och mina trängningar finns alltid där. Ngn som har ngt förslag på vad jag bör göra?!?
Jag har varit med om något liknande. Ovetandes kissade jag ner mig flera gånger de första månaderna efter förlossningen när blåsan blev full och tömde sig själv, innan jag blev bättre att kissa på klocka.
Första gången stod jag och diskade och trodde att det kom megamycket avslag längs benet, men nej...
Nu är mitt barn nästan ett år, men jag har ingen känsel i blåsan fortfarande, känns liksom uppfyllt bara när det är fara och färde.
Eftersom jag inte kissat på mig innan o det nu är 4 månader sen FL tycker jag att det är konstigt.
Kniper ju varje dag med kulor (har bara missat någon enstaka dag sen bebis var 1 månad o framfallet konstaterades)
Bara första veckan kunde det kännas som att det bara rann innan jag ens hann sätta mig på toa...både på BB o sen hemma några gånger.