Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
fortsätter våra diskussioner om ev. framfall
fortsätter våra diskussioner om ev. framfall
So nice ja jag stog ut med blödningarna i 10 månader blödde ju jämt och alla sa ja men vänta ge staven lite tid så ger blödningarna med sig, ja visst i 10 månder, så jags a nä vill ta bort den, när tjejen skulle ta ut den så fick honinte ut den, sen kom en annan och försökte nä inte hon häller och sen en till nä inte hon häller, fick en ny tid 3 veckor senare och då ett nytt snitt och då kom staven ut, jävla skit grej alltså hahaa.
nä idag har jag inget p-medel jag ammar ju fullt fortfarannde, men bokade tid härom dagen så ska på p.medels samtal och då får jag se vad jag vill ha, men vill inte ha något med hormoner i, får finnar, så jag funderade på koppar spiralen, men de säger att mamn får blödningar av den med, får se vad det blir
läser att ni pratar om p-medel o fick höra av en kompis att hon använder p-plåster har ni hört talas om det förut
P plåster funkar bra min kompis fick endast lite klåda i början men sedan vart hon bra. jag hoppas kunna använda mig av p-ringen..
trebarnsmamma rekommenderar inte koppar spiralen men däremot hormon..koppar spiralen har jag hört att man får långa och rikliga blödningar av. Hormonspriralen hade jag i 7 år den funkade bra hade ingen mens på 5 år super skönt... jag står i valet mellan den och p-ringen.
Mli79 skrev 2009-01-06 09:46:46 följande:
miss M det låter inget vidare med spiralen hade en tidigare men led inte av det då. men vem vet idag skulle det säkert inte gå.. min man kände däremot av den emellanåt(trådarna)..
håll oss informerade
So nice skrev 2009-01-06 00:02:59 följande:
jag känner denna tyngdkänsla när jag bär tunga saker, eller mina barn, känns som om allt bara åker ner, när jag känner med ett finger så känner jag att det är något där, kollar jag i en spegel så ser jag en rund boll typ, men jag är jätte dålig på att knipa, men om jag kniper bra några dagar så känner jag inte av detta, nu när jag har varit d¨ålig på att knipa så känns det dåligt igen, jag sa ifrån på efterkontrollen, vill inte visa hela underlivet för nån annan, jag är ju så blyg av mig, sen hittade jag denna tråd och då vet jag vad jag lider av, trora tt det är livmoders väggen som ramlat ner på mig. hmm hoppas att det blir bättre som en del säger när man får mensen,
trebarsmamma skrev 2009-01-06 22:50:14 följande:
PixieApa skrev 2009-01-06 22:53:49 följande:
Miss Maya skrev 2009-01-06 23:03:35 följande: