Malmlina: uschvad jag känner igen det du skriver...tyvärrf började denna resa med tyngd nästan hela tiden och före mens blev allt så mycket värre- hade så ont så jag inte kunde gå åkte in och ut till gynakut och ävn vanlig gyn, var sjuksriven för smärta ofta men de hittade aldrig direkt nåt problem mer än att min livmodertapp var nere vid öppningen... och många myomer i livmodern (men fick alltid höra att myomer inte gör ont...skitsnack.....var också ständigt kissnödig och ont vid kiss...som att nåt tryckte på blåsan hela tiden...vet inte hur många uvi tester jag gjort då jag åkt in o ut- men har aldrig i hela mitt liv haft uvi-peppar peppar...genomgått cystoscopi, titthålsop osv
Jag tog tillslut bort livmodern och smärtan är mycket bättre....visst kan ha lite ont ff men det är ingenting mot förut har iofs livmodertappen( eller den lilla stumpen kvar som är efter min första op då livmodertappen kortades av) har haft lite otur som läkaren också säger att jag ff får små mensblödningar- blöder från tappen.. o då vid menstider har jag alltså mer ont..- men nu vid min rectoceleop jag gjort för 2 mån sedan brännde hon slemhinnan där.
så min smärta var mycket från livmodern.. men lite av annat med tror jag- tyngdkänsla har jag ff ibland tyvärr....
Minnie:trodde hon att det skulle bli bättre med tvt op då? vad sa hon mer- nåt mer om försvagningen fram?? blir galen själv på min känsla jag har- tjockhets, lite tyngd....sa hon nåt om knip osv