Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
UP: nej jag har inte gjort den undersökningen men skulle nog vara bra för att veta hur det står till med blåsa o urinröret egentligen...jag har under dessa år haft jobbigt även där men inte skrivit så mycket om det då inget riktigt framfall konstaterats där och det bakre problemen upptagit så mycket, jag känner ofta mig som svullen, tjock där vid urinröret och urinrörsmynningen är nästan framme vid klitoris, vet inte om det är normalt faktiskt?? att den sitter så långt fram...har ofta tjockhetskänsla o som ingen fart i strålen- men det konstiga är att ibland känns det bättre men det kommer alltid tillbaka...har ibland ont vid kisseriet eller mera innan och efter...så har jag haft nu i 4 år...när jag kissar sitter jag alltid lytad åt ena hållet då jag tycker att det kommer ut lättare..
Vad har du för problem med båsan up? och ska du gå till ds på undersökning ändå, det var väl nu i början på juni?
jag har fått tid till åb nu 28 juni- känns som lång tid då jag skulle vilja på kontroll nu...känns ff inte helt ok, just nu känns det som jag har knögglat ihop en stor binda och stoppat upp i slidan och vid urinröret..hmmm
Hur har du det Minnie?