• Kicki86girl

Vad kostar en chanel-väska?

Är det någon som vet vad en klassisk chanelväska kostar?
    Tänker främst på modellen 2.55 eller andra klassiska modeller från chanel.

• Svar på tråden Vad kostar en chanel-väska?
  • CottonCandy

ja skulle nog säga från 800 å uppåt... men sök på ebay...

• Kicki86girl

Vill helst inte köpa från ebay eftersom 99% av väskorna där är kopior. Antar att man får ta sig till någon butik i helsingfors eller köpenhamn eftersom priserna inte står på chanels hemsida.

• SaraMichaela

Man får inte en chanel 2.55 för 800kr ingen äkta iaf..

• debborah

finns i köpenhamn.
    runt 10 000 :-

• nadja84
    CottonCandy skrev 2008-12-31 19:16:33 följande:
    ja skulle nog säga från 800 å uppåt... men sök på ebay...
    Inte en äkta
  • CottonCandy

hehe okey... om ni säger de så...

• MeNoLike
    Kicki86girl skrev 2008-12-31 19:18:35 följande:
    Vill helst inte köpa från ebay eftersom 99% av väskorna där är kopior. Antar att man får ta sig till någon butik i helsingfors eller köpenhamn eftersom priserna inte står på chanels hemsida.
    spelar det någon roll om det är en kopia?
    nästan alla tror väl det iaf? om de ens bryr sig?
    Mamma till tvillingarna Timothy och Maximilian 20070325
  • Cattapult

ja, det trakiga är när man lägger ner pengar pa äkta vara sa förutsätter folk ofta att det är kopia *suck*

• Kicki86girl

MeNoLike skrev 2008-12-31 20:18:11 följande:

spelar det någon roll om det är en kopia?nästan alla tror väl det iaf? om de ens bryr sig?
    Jag bryr mig inte så mycket om vad andra tror om min väska, även om alla andra tror att den är äkta så vet ju jag att det är en kopia. Om jag inte skulle ha råd att köpa den äkta så skulle jag hellre köpa en annan väska som är billigare men som inte är en kopia.

Jag har absolut inget emot folk som köper kopior och är nöjda med det, däremot tycker jag att det är helt fel av säljare på auktionssajter som säljer fake men påstår att det är äkta.
  • SaraMichaela

Man ser oftast på personen i övrigt om väskan skulle kunna vara äkta eller ej.

Svar på tråden Vad kostar en chanel-väska?