Vad kostar en chanel-väska?
Är det någon som vet vad en klassisk chanelväska kostar?
Tänker främst på modellen 2.55 eller andra klassiska modeller från chanel.
Är det någon som vet vad en klassisk chanelväska kostar?
Tänker främst på modellen 2.55 eller andra klassiska modeller från chanel.
Vill helst inte köpa från ebay eftersom 99% av väskorna där är kopior. Antar att man får ta sig till någon butik i helsingfors eller köpenhamn eftersom priserna inte står på chanels hemsida.
MeNoLike skrev 2008-12-31 20:18:11 följande:
Jo jag förstår hur du menar. Jag köper hellre en "märkeslös" handväska än köper en kopia, dels för att jag tycker att det är fel med märkeskopior och dels för att kvalitén inte är den bästa. Vissa märken har ju blivit sönderkopierade (Louis Vuitton, dior, gucci, burberry, chloe m m.)
Själv är jag inte en person som är så modemedveten och följer trender så jag satsar på klassiska väskor som håller hela livet och jag tycker att chanel 2.55 är en tidlös väska som är fin och skulle därför jättegärna vilja köpa en sån även om den kostar en del.
Hade inte tänkt att berätta det här men den här chanelväskan är faktiskt ett viktmål för mig. Sedan några månader tillbaka har jag kämpat med min vikt och lyckats gå ner från 83 kg till 68 kg och har ett slutmål på 55 kg. Då har jag lyckats gå ner 28 kg och för varje kilo jag har gått ner/ska gå ner har jag lagt undan en fenhundralapp på ett sparkonto och när jag når mitt slutmål kommer jag att köpa en chanelväska
zophija: Ja det är faktiskt en jättbra morot och sen kommer det ju att vara jättekul att få gå in i en chanelaffär och välja min drömväska Sen när man ser på den så påminns man om att man har lyckats bli hälsosammare.
Jag vet hur det är när motivationen försvinner och jag helst skulle vilja gå in på ica och fylla kundvagnen med kaloribomber men som tur är så har jag en kompis på viktklubb som jag pratar med nästan varje dag och som stöttar när det känns jobbigt.
zophija skrev 2009-01-01 16:44:28 följande: