Go´kväll, ni sköna! Måste säga att jag har saknat er fast det var lite skönt också att komma bort ett tag. ..
Gratulerar så mycket till Krus för jag kan bara tänka mig vilken stress du går igenom men så underbart att allting är som det ska.
Miz Turko och BP, Franka, vad härligt med små buff, buff,...helt salig av bara tanken.
Kajo, hoppas din resa blir värd den modan. Ta det lugnt och slapna av på tåget i morgon.
Mikes Bride, hur går det för dig idag? Läkarbesök i morgon igen? Kram!
Spirit, beklagar den misstänkta, men det är väl ett bra täcken att lyckas på egen hand. Vem går du hos?
Vild i Håret! Grattis, vilken bra början på året!
Mamarazzi, här är en till som är ingenjör och som hatar tiden mellan ÄL och BIM. Nästa vecka börjar vi med föräldrarutbildningen men är inte redo för det än.
Poppy och johsjo förstår er ångest inför jobbet, själv har jag nästan bestämt mig att sjukskriva mig.
Beundrar er som har gått ner i vikt, jag trodde faktiskt att efter så många km i Barcelona och bara 2 måltider per dygn, det kommer att blir något lättare på vågen men nej, i stället blev det + 1 kg. Skit också. Undrar om mina hormoner är som de skulle, känner mig inte alls pigg och alert. Nu får jag verkligen ta i och träna!
MW: vinkar till dig från min sida av stan, vink, vink
Idun, snälla sköna tack för dina tankar.
Resan gick bra och det var ca 15 C varmt men samma kväll som vi kom skadade jag foten så nästa morgon väcktes jag av jätte ont samt fick mens. Otroligt, cykeln blev bara 23 dagar och då tror jag ännu mer att jag hade ÄL dag 8-9. Varför tar det sig inte? Hur som jag har bestämt att inte ta T denna månad förän efter ÄL (om jag finner någon!). Hur som vi fick åka till akuten för fotens skull. Spanjorerna var otroligt effektiva, jag undersöktes på mindre än 30 minuter och detta av tre traumatologer. Besöket lättade oss på ca 230 € men vi hoppas försäringen betalar tillbaka. Inget var brutet men jag fick gå med krycka i 2 dagar. Vilken avslutning på året, nästan skratretande. Hur än det känns bra att man är på andra sidan nu att år 2008 är bakom mig.
Sov gott alla....