Hej, alla.
LillaD: Det är till SU jag skall. Till en början i vart fall, sen får vi se. Skrev till min förra gyn i Linköping igår och idag svarade han. TÄNK om alla läkare var såna! Han gav tips om någon kollega han tyckte var bra och frågade om jag ville att han skulle skicka remiss. Hade velat hitta en läkare som honom här i Gbg också.
bp: Nej, oftast inte. Det är enbart hjälp mot proppar och tar inte kål på illbattingarna. Fast du har kanske inte haft sånt problem med nkceller då?
Idun: *kram*
Poppy: Nej, hoppas verkligen att de sköter allt prickfritt den här gången. MEN hittar något av vital betydelse som de kan fixa med ett enkelt handgrepp. *kraam*
Min utredning drar igång den 23:e. OM min mens sköter sig som den skall och inte får för sig att komma sent eller så. *ta-i-trä*
speranza: Vet inte vad jag kan säga.. *kramar-om*
Vad gäller blodförtunnande så är det väldigt olika hur mycket man behöver och när man bör börja. Många äter hela cykeln runt och tar bara paus vid mens tex, medan andra börjar strax efter ÄL, en del direkt vid plus etc. Jag kommer nog att ta litelite (motsvarande en trombyl ungefär) albyl minor hela cykeln när jag börjar försöka igen.
Skickar en extra varm *kram*
Mamarazzi: BRA! *kraam*
*vinkar*