Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra
sigrid tackar så mycket,men de är fel sätt jag gå ner, men får va nöjd ändå
sigrid tackar så mycket,men de är fel sätt jag gå ner, men får va nöjd ändå
mickans s idag blir de akutbesök på sjukhuset hade 39,5 i feber i natt ,hur är de med dig ?
moronttrött jag ha slutat praktiken nu eftersom de gå inte att jobba med smärta och feber, grattis till din viktminskning.
Sigrid ibland är man väldigt sugen p ånåt gott ,du får köpa lite nötter, mörk choklad
Sigrid vad bra att din förkylning är på bättringsvägen iaf ,för mig har de inte blivit träning på flera veckor tyvärr pga mina buksmärtor ,men hoppas jag kan börja träna snart . Du lär nog hitta ett par byxor ska d se .
sigrid, okis men jag håller tummarna att du hitta ett par byxor, nä nu ska jag lägga mig och vila en stund ,sen ska jag värma lite soppa
Hejsan alla , nu är jag tillbaka ,jag har varit inlagd på lasarettet sen förra lördagen kom hem idag har inflammation nånstans, men det vet inte vvar och har feber fast jag får panodil och ändå blir jag hemskickad så jag sa jag kommer hit nästa gång jag är halvdöö
Sigrid precis,det vågar inte göra titthål på mig heller, jag sa åt dem när jag gick ,kommer nästa gång jag är halv döö