Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra

morrontrött
    Grattis till din viktminskning ,superbra jobbat, jag vill bli bättre på maten och du träningen ??=) har du inte tid på helger ? gruppträningar är oftast på kvällarna men vissa har på dagar med

• Maddisen80

Soulie Det går upp för mig med ,man mår inte bra, men mamma hade köpt en jacka åt mig i storlek 46 så måste gå ner så jag kan ha den

• Maddisen80
    Svar på #57
    jag har tränat hos sjukgymnasten ,jag ska snart tvätta får springa 3e våning utan hiss
  • Maddisen80

Villiams mamma jag tänker precis som dig ,tänker vara stenhård efter nyårsafton för nu har de inte blivit så hårt ,men måste måste verkligen ner i vikt ,men jag har inte vägt mig idag för jag har menstration

• Maddisen80

Sigrid
    Hejsan jag ska fixa mina julklappar på måndag :/ så det är sista minuten ,men men så är det

• Maddisen80

morrontrött s
    Kan förstå det ,det går åt rätt håll ,stort grattis till dig ,jag ska verkligen vara strikt nästa år .
    krev 2008-12-18 16:49:08 följande:

• Maddisen80

Villiams mamma ja men de lär du gå ner ,får man mens så kan man gå upp till 4 kg

• Maddisen80

Sigrid
    Hejsan ibland kan de vara härligt att det är helg, men jag som är arbetslös har helg varje dag , jag saknar träning

Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra