Tess82 skrev 2008-12-24 20:39:28 följande:
Jag är numer förlovad med min kära sambo så jag är också jätteglad och nöjd med dagen.
Grattis!
Ja, tänkt att det blev en vit jul!
Jämförelsevis så blev det massor med snö! Trevligt! Idag är det desutom kallt, -15. Brrr...
Vi har haft en bra jul (dock konstig då vi undangick traditionen för fösta gången sen jag föddes tror jag...
) och vi njutit av sonen på max, vilken kille vi har! Han är ju för ljuvlig!
Men vi har varit krassliga!
Jag har varit hes, haft ett enormt halksont med svårigheter att äta, dricka och svälja. Har sovit dåligt för att det känns stopp i halsen och kvävningskänsla. Blir jämnt så här då jag får ont i halsen. Misstänker jag skulle behöva ta bort mandlarna...
Sonen har haft diaré (konsistens vatten) i 2 dagar, julafton och juldagen. Inget idag än så länge. Vi misstänker att det är en tand på G. Ingen av oss har blivit smittade så vi tror itne på någon magsjuka heller. Kanske en förkylning som satt sig på magen? Så efter x antal mskiner mad sängkläder, kläder, handdukar och div annat, så kanske vi ser en rätsida på det nu? Det har varit så synd om honom. Är sviden i baken och vi får inte torka honom längre, bara att ställa honom i duschen direkt...
Trots det har han varit i normal form, lekt med nya julklappar, ätit som vanligt och busat på... SÅ det känns inte som magsjuka, nej!
I helgen ska vi föröksa komma iväg till IKEA, längtar!
Tanken var att vi skulle ha åkt innan jul men tiden räckte inte till alls. Pratade nyss med vänner och de ska åka dit och köpa kök, så nu kanske vi får en barnfri dag med vänner på Ikea, vilket känns törträffligt! Måste bara se så blir friska igen!
God fortsättning på er!