Dalatråden
Hej hej, längesedan man var här nu. Var tvungen att kika in men fattar INGENTING! Tänk vad mycket man kan missa
Någon som orkan ge mig en kortfattad uppdatering? Är nyfiken på hur det går för alla här
Hej hej, längesedan man var här nu. Var tvungen att kika in men fattar INGENTING! Tänk vad mycket man kan missa
Någon som orkan ge mig en kortfattad uppdatering? Är nyfiken på hur det går för alla här
Jooo det var ju ett tag sedan sist! Jaa vad vill jag veta? Hur går det med dagis för era barn? Många som har syskon på g? Hmm, ja fler frågor dyker säkert upp :-P
marsbabymamma skrev 2008-12-15 21:46:14 följande:
sitamoia - Falun - Vincent 8,5 månader (född 080410)
gurkan76 - Falun - Hannes 10 veckor (född 081009)
blondecrazygirl82 - Mockfjärd - Wilma 070219 och Viktor 080227
Dream83 - Avesta - Oliver 22mån (född 070214)
Tess82 - Rättvik - Linnea 19 mån (född 070509)
Hoppe tossan - Falun - Pojke (född mars 2007)
MammaTillFlisan - Falun - Felicia 13 månader (född 070923)
Mollie - Falun - son, mars -07
Skogsjäntan - Smedjebacken - Kajsa (född 070207)
Julen har vi firat i Skåne med min familj. Kajsa har varit jätteförkyld med feber, likaså maken. Sen tyckte nog Kajsa att det var lite mycket med alla människor + sjukdom så det var bara mamma som gällde. Vi kom hem i natt och nu är de jag som är förkyld som tusan Är dock glad att jag klarade julen.
Någon som har tips mot hosta hos småttingarna? Kajsa hostar så hon nästan spyr ibland, blandning mellan ret- och slemhosta. Har köpt något receptfritt som jag inte kommer ihåg vad det heter (börjar på N) och hoppas vid min Gud att detta hjälper. Tycker så synd om henne!!!
Föräldrakooperativ låter smart, synd vi inte har sådant i Smedjebacken. Fast vi trivs bra på vårt dagis.
Tänk vad julklappar de små får! Hur ska man få plats? Får väl rensa ut lite gammalt Det värsta (eller bästa för Kajsa förstås) är att vi inte firat med Tommys familj än, det gör vi i dagarna, då blir det ÄNNU mer
Hoppe!!! Här har du en till som ibland känner sig tokig på denna trotsålder. Håll ut! Har har du lite lästips som jag fått en del hjälp av!
www.babyvarlden.se/templates/Article____69477.aspx
www.vimedbarn.se/trotsaldern.html
Hoppas att det kan hjälpa lite iallafall, om int så iallafall ge lite hopp. Och kom ihåg, det är helt sunt att känna som du gör. Jag känner likadant och svär för mig själv varje dag, ryter åt Kajsa osv. (naturligtvis inte hela tiden).
Stor kram till dig!