Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Slänger in den här med...hur länge sedan jag lyssnade på det här ju

• SimplyTheBest

Decnet skrev 2009-01-24 22:36:15 följande:

SimplyTheBest skrev 2009-01-24 22:33:01 följande:
    Otroligt skön den med.. man kanske skulle ha en liten synthgathering inom kort.. trasha lägenheten fullständigt innan man beger sig tillbaka till ön?..
    Det hade väl varit nått...lämna fastlandet med en riktig jävla fest hade väl inte varit så tokigt?
  • SimplyTheBest

Heleniz skrev 2009-01-24 23:07:34 följande:

Men va fan, kan inte nån länka till riktig musik istället?
    Vad är riktig musik dådå...?
  • SimplyTheBest

Ska bara inflika en liten sak...orden aldrig & alltid kan man få äta upp ordentligt...

• SimplyTheBest

love 69 skrev 2009-01-25 00:15:37 följande:

jag skulle ALDRIG knulla nån från fl! *bestämd* jag HAR aldrig knullat nån från fl. *räcker ut tungan, men drar snabbt in den när jag ser hur svart den är*
    Även om jag vidhåller att man aldrig ska säga ALDRIG så är jag benägen att hålla med dig...

*funderar på vart närmsta kloster ligger*
  • SimplyTheBest

Decnet skrev 2009-01-25 00:29:11 följande:

SimplyTheBest skrev 2009-01-25 00:26:32 följande:
    Ja.. frågan är om du verkligen vill bli spöad i monopol på min hemmaplan.. det är juh inte så jag kommer "bromsa på nyheten".. du lär bli känd på ön på nolltid..
    Har inga problem med att ta ett parti på dina "hemmamarker"...det blir ett sant nöje för mig att sedan gå ut med nyheten att DU förlorat för första gången någonsin & dessutom mot en skåning...

Att jag kommer bli känd på ön kan vi vara överens om men det är utav en helt annan anledningen än den du tror...
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover