Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Decnet skrev 2009-01-18 21:35:29 följande:

SimplyTheBest skrev 2009-01-18 21:31:44 följande:
    Men VAFAN.. Jag registrerade inte att det var DU... SåDÄR får du inte göra... In med dig på MSN:en för faen... ha ha..
    Så vitt jag vet gör jag precis vad JAG vill
  • SimplyTheBest

Är på plats igen...har rätt roligt nu, var ju bara tvungen att titta tillbaka ett par sidor för att se vad jag missat

• SimplyTheBest

Decnet skrev 2009-01-19 00:01:50 följande:

vaFAN.. Jag sitter och försöker komma på nåt listigt.. men jag måste citera nalle puh.. "Det är juh fan Apdrygt att vara korkad på riktigt föfan"..
    Du kan inte hjälpa att du emellanåt drabbas av misstag när du tänker...det är lite jobbigt om det händer ofta bara
  • SimplyTheBest

Kamme skrev 2009-01-20 21:45:25 följande:

Hm, deppigt kan jag hålla med om, men det passade min sinnestämning ikväll...
  • SimplyTheBest

Känns lite lugnt i tråden ikväll...

• SimplyTheBest

Decnet skrev 2009-01-20 22:38:55 följande:

*Host*.. dvd´n dog.. Har tråkigt och en halv folköl kvar.. whät tå då..
    Ja...Dece är här! Har du förgyllt tillvaron med din speciella personlighet idag?

Jag har....eller snarare förpestat kanske..
  • SimplyTheBest

Göra flera saker samtidigt är uppenbarligen ett problem för mig ikväll...

• SimplyTheBest

Hoppar bara in här nu, vet att jag skriver i helt fel tråd nu (orkar inte hoppa in i rätt igen) men måste bara säga det här:

Mandi, länken du la in till Youtube klippet ang kvinnor - det är faktiskt en av de bättre sakerna jag läst på sistone.

• SimplyTheBest

Mandi74 skrev 2009-01-21 23:21:09 följande:

Hoppa in du bara.. alla är välkomna här. Visst är den, något som alla borde påminna sig om varje dag.. i alla fall jag.
    Du är inte ensam...funderar på om jag skulle ha det som ett mantra? Undrar om det hade fastnat då...
  • SimplyTheBest

Mandi74 skrev 2009-01-21 23:27:48 följande:

Det hade det kanske gjort så småningom, jag har den som en favorit så jag brukar kolla på den lite då och då.. kanske tar man åt sig lite mer för varje gång.
    Japp, hamnade som favorit direkt här

Märkligt att vi egentligen behöver sådana påminnelser, innerst inne vet vi ju redan om allt det här.
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover